Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-27, 20:17
Medlem
Deathwanderers avatar
om vi inte ska dra en guild med våra noobvhars elr dra upp lite mages, o ba döda folk/kriga?

typ ta betalt för o döda folk
Citera
2013-08-27, 20:25
Medlem
SnowInformers avatar
Vart ska man hunta som level 60 paladin med prem? Har 86/72 i skills. Kör på dragons nu men tycker inte det är så bra.
Senast redigerad av SnowInformer 2013-08-27 kl. 20:52.
Citera
2013-08-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
varför ha wm när det inte ens går att spela? +att auroras finest är hur många som helst, just pga att dem tar in vem som helst

haha var inte så himla seriös..

WM är efterblivet att ha nu, och AF skulle aldrig accepta det, pga att dom skulle förlora för att du som du säger, tar in vem som helst.

Men vore ändå kul att jävlas med dom, typ snipes osv. Jag menar Backflash är ju inte så himla få heller, venne hur många chars som har samma owners men är ju rätt mkt chars overall så
Citera
2013-08-27, 22:43
Medlem
Tjäna alla tibiaspelare! Blev nyligen hackad på Tibia.. Var och huntade Demons med guilden när jag plötsligt fick DC, självklart försökte jag logga in igen men ICKE! Fittorna hade på något sätt bytt passwordet OCH e-mail adressen! Fattar fortfarande inte hur Efter några dagars ADHD utbrott så tänkte jag börja om på nytt, fast på servern Aurora.

Tänkte höra om det finns några trevliga typer som lirar på Aurora, som kanske i framtiden är sugna på lite krig mot polackerna!
Citera
2013-08-27, 22:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
haha var inte så himla seriös..

WM är efterblivet att ha nu, och AF skulle aldrig accepta det, pga att dom skulle förlora för att du som du säger, tar in vem som helst.

Men vore ändå kul att jävlas med dom, typ snipes osv. Jag menar Backflash är ju inte så himla få heller, venne hur många chars som har samma owners men är ju rätt mkt chars overall så
vi är kanske 3-6 aktiva, vi har inte, och kommer antagligen aldrig ha manpower till att jävlas med folk, det kräver ventrilo och att man pvpat med varandra innan, inget av det vi har.

tyvärr får folk göra en egen guild om målet är att pka osv, för just backflash är för att nybörjare och folk som vill prata när dem huntar osv ska ha ett ställe att göra det på

menar inte att låta negativ men är bara trött och skrievr som det är xd
Citera
2013-08-27, 23:00
Medlem
Deathwanderers avatar
Litenodryg, vi har en guild där, så ska du spela där, så kan du skriva ditt char namn så får du en inv till guilden
Citera
2013-08-28, 00:05
Medlem
nån som använt xenobot? elr kör alla ibot
Citera
2013-08-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vi är kanske 3-6 aktiva, vi har inte, och kommer antagligen aldrig ha manpower till att jävlas med folk, det kräver ventrilo och att man pvpat med varandra innan, inget av det vi har.

tyvärr får folk göra en egen guild om målet är att pka osv, för just backflash är för att nybörjare och folk som vill prata när dem huntar osv ska ha ett ställe att göra det på

menar inte att låta negativ men är bara trött och skrievr som det är xd

Lol.. Jag och en polare ensamma höll ~15 pers 100+ upptagna mer än en timme igår. Vi dog båda två till slut en gång var tyvärr men det droppades folk åt båda håll så det handlar inte enbart om hur många brs man kan dra ihop utan om att faktiskt kunna ha lite förnuft och "spelsinne" också. Vad jag menar är att får vi ihop ~10 grabbar som faktiskt kan spela så kan man iallafall komma någon vart.

Men uppskattar att du är uppriktig !
Senast redigerad av Voldtekt 2013-08-28 kl. 00:30.
Citera
2013-08-28, 01:08
Medlem
Nån som skulle kunna skänka liter pengar? är en 11 knigge på aurora Pma om ni ska ha namn
Citera
2013-08-28, 01:34
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
Lol.. Jag och en polare ensamma höll ~15 pers 100+ upptagna mer än en timme igår. Vi dog båda två till slut en gång var tyvärr men det droppades folk åt båda håll så det handlar inte enbart om hur många brs man kan dra ihop utan om att faktiskt kunna ha lite förnuft och "spelsinne" också. Vad jag menar är att får vi ihop ~10 grabbar som faktiskt kan spela så kan man iallafall komma någon vart.

Men uppskattar att du är uppriktig !
haha ja de kan man verkligen göra jag har iaf en 250ed jag kan glida på! bara en varning dock, och grunden till min ställning till detta. så fort man börjar jävlas mot fel folk, är du ett target för dem i minst ett halvår. krigade med quattro när dem var något, de unjustade oss som gjorde saker mot dem i flera månader efter vårt wm.

de kom även och förstörde för oss i vårt nästa wm mot notorious.

tills för nästan 2 månader sen, när jag gjorde backflash var jag targetad av 3 olika top guilder pga krig vi haft innan, de släpper inte en i första taget... går tyvärr inte att ha lite kul och sen gå tebax till bottande afk när man känner för det
Citera
2013-08-28, 10:01
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movenigger
nån som använt xenobot? elr kör alla ibot

Yesbox, kör Xeno
Citera
2013-08-28, 11:01
Medlem
Dåligt länge man kommer ha dubbel exp när kompensationen är över! Om jag räknat rätt kommer jag idag ha 75 dagar dubbel exp. Imorgon blir det 79 dagar! :O Helt sjukt vad de överkompenserar nu för att få tillbaka spelare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in