Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-09, 20:50
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosefB
Var huntar du?

Hellspawns -1

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
då ska du bara veta hur fin exp och profit du får som 150~ drud på walls med en ek ;D

Kan tänka mig det, kommer bli sjukt nice
Citera
2013-10-10, 14:27
Medlem
Deathwanderers avatar
äh, blir nog o fixa prem igen o köra lite.. uttråkad på dagarna (Y)
Citera
2013-10-10, 14:36
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
äh, blir nog o fixa prem igen o köra lite.. uttråkad på dagarna (Y)

Rätta takterna
Citera
2013-10-10, 14:49
Medlem
meganegerdases avatar
Man kanske skulle ändå... AoE2 är inte lika lockande längre (kräver liksom 3 timmar för ett game ibland, man måste ju va på den säkra sidan..) och Far Cry är ju tyvärr nästan dött.

nån mer som lirar Galana? och varför är softboots så jävla dyrt nuförtiden för?
Citera
2013-10-10, 16:39
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Man kanske skulle ändå... AoE2 är inte lika lockande längre (kräver liksom 3 timmar för ett game ibland, man måste ju va på den säkra sidan..) och Far Cry är ju tyvärr nästan dött.

Mindre poi services = dyrare softs
Citera
2013-10-10, 17:30
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Mindre poi services = dyrare softs
Det stämmer dock bara på pvp worlds, vidrigt dyrt på dom flesta non-pvps också & där är det nästan för ofta services

EDIT: Jag har en Galana char, lirar dock inget atm..
Citera
2013-10-10, 20:27
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase

Har lite cash på Galana, om du vill ha! Tar emot på Aurora om du har där
Citera
2013-10-10, 22:33
Medlem
Jag har inte hängt med på ett tag, har Cip skapat nya världar eller? Det låter ju lite förvånande med tanke på antalet spelare per värld redan innan.

Hur har de förklarat de nya världarna officiellt?
Citera
2013-10-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Hellspawns -1

Jag rekommenderar Lizard City (vänstra, norra sidan, för att undvika dom där jävla Zaogun).
Ta med dig ca 500 avalanche, 100 SDs (för att panga ner Priests/Zaoguns) och maxa dina GMPs. Du kommer antagligen wasta om du inte har vansinnig dropluck (brukar vara ca 4-5 Zao items per runda). Kan inte minnas min exakta EXP/H men du borde klara typ 600k/h med HH (kanske högre, jag minns inte så väl). Har du låg cash är det inget bra val, men lätt bästa expn som jag hittat för 120~ mages.

Du KLARAR det på level 115~ men jag rekommenderar 130+. Heala med exura gran varje gång du tagit skada, använd utani gran hur precis hela tiden (trånga utrymmen ibland).

Får du det svettigt springer du in genom en dörr och ser till att bara blocka en Guard. Använd gärna dwarven legs, dom är grymma där eftersom majoriteten av dmg är just physical!
Citera
2013-10-10, 23:41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Jag rekommenderar Lizard City (vänstra, norra sidan, för att undvika dom där jävla Zaogun).
Ta med dig ca 500 avalanche, 100 SDs (för att panga ner Priests/Zaoguns) och maxa dina GMPs. Du kommer antagligen wasta om du inte har vansinnig dropluck (brukar vara ca 4-5 Zao items per runda). Kan inte minnas min exakta EXP/H men du borde klara typ 600k/h med HH (kanske högre, jag minns inte så väl). Har du låg cash är det inget bra val, men lätt bästa expn som jag hittat för 120~ mages.

Du KLARAR det på level 115~ men jag rekommenderar 130+. Heala med exura gran varje gång du tagit skada, använd utani gran hur precis hela tiden (trånga utrymmen ibland).

Får du det svettigt springer du in genom en dörr och ser till att bara blocka en Guard. Använd gärna dwarven legs, dom är grymma där eftersom majoriteten av dmg är just physical!

dock e han ju 40-50 fint annars!
Citera
2013-10-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
dock e han ju 40-50 fint annars!

Jag måste lära mig läsa. För övrigt är den questen (och f.ö.) alla "nya" quests (dvs Zao/Farmine) OM MÖJLIGT ännu drygare än de tidigare questerna. Fyyyfan vad jag sprang i den där jävla öknen med orc fortet i mitten, klarade av att säga fel/springa fel/trycka fel minst 20 gånger - trots guidning på Skype av ett autistbarn (Guniz, läser du här - jag syftar på dig!).
Citera
2013-10-11, 01:19
Medlem
Fridaynights avatar
Tack för tipsen, men är som sagt endast 45

Blir SDs på frosts/DLs imorrn åtminstone upp till 100. Därefter blir det lite blandad kompott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in