2013-08-26, 10:52
Medlem
Jag försöker ladda hem scripts via ibot forumet men får ett felmeddelande:

JosefB, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Någon som vet varför?
Citera
2013-08-26, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosefB
Jag försöker ladda hem scripts via ibot forumet men får ett felmeddelande:

JosefB, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Någon som vet varför?

Du måste varit medlem i 2 dagar innan du kan tanka scripts.
Citera
2013-08-26, 10:55
Medlem
Ok,

Tack!
Citera
2013-08-26, 11:06
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
wow pkad 3 gånger på 3 dagar.... vad är det för nöje när en lvl 105 dödar en lvl 28???

Börjar fan tröttna nu, finns det nån stad där det finns "mindre" pkare? är bebodd i thais atm

free acc ställen e d mkt mer pks på än prem..
Citera
2013-08-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Är fattig free acc 112 knight med plate set..

var kan jag hunta och hur tar jag mig dit :P ?

P-set, lol.

Dra dark cathedral om du är facc, mellan thais och venore. Kolla tibia.wikia.com om du är osäker
Citera
2013-08-26, 13:53
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
P-set, lol.

Dra dark cathedral om du är facc, mellan thais och venore. Kolla tibia.wikia.com om du är osäker

Litade på fel person som rensa mitt konto för 5 år sedan.. :P
Citera
2013-08-26, 17:08
Medlem
Deathwanderers avatar
om du inte gjort alla dom här lvl 40+ questarna så finns d alltid cash o hämta x)
Citera
2013-08-26, 18:58
Medlem
zupdawgs avatar
Någon som vill blocka hellspawns åt min ED på Aurora någon dag? Expn är det enda jag bryr mig om så den är min
Citera
2013-08-26, 19:39
Medlem
Tänkte börja lira tibia igen, ska uppdatera nya patchen i vanlig ordning, går dock inte att uppdatera? det kraschar hela tiden? hänt mig 4 gånger nu och slutar precis på samma ställe varje gång? Någon som har samma problem?
Citera
2013-08-26, 20:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Tänkte börja lira tibia igen, ska uppdatera nya patchen i vanlig ordning, går dock inte att uppdatera? det kraschar hela tiden? hänt mig 4 gånger nu och slutar precis på samma ställe varje gång? Någon som har samma problem?
tanka från tibia.com, den patchen fuckade för många...
Citera
2013-08-27, 00:35
Medlem
Dax att shapa up nu eller, dra WM mot Auroras finest
Citera
2013-08-27, 12:11
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
Dax att shapa up nu eller, dra WM mot Auroras finest
varför ha wm när det inte ens går att spela? +att auroras finest är hur många som helst, just pga att dem tar in vem som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in