Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-25, 19:43
Medlem
Deathwanderers avatar
man kan bara spekulera hur man tror autotoolen funkar..

dock tvivlar jag inte på att det finns folk som spelar utanfusk som åker på nån deletion iaf..

kanske har med reportsen o göra? vem vet!
Citera
2013-04-25, 19:48
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Det är väl snarare att du blir rapporterad, dom tittar på hur din gubbe agerat. Man faller väl på ens waypoints? Du går ju ganska identiskt varje gång.

Eller?
botsen har ju dock specifika standpoints som den alltid går igenom för att inte fastna, väldigt lätt o sätta fast folk för det, inget en manuell spelare gör :P
Citera
2013-04-25, 20:48
Medlem
Deathwanderers avatar
faaaaaaaan, dom har ju resettat serven! 2% från 70.. nu e jag 67 med 57% till lvl igen! -.-
Senast redigerad av Deathwanderer 2013-04-25 kl. 20:53.
Citera
2013-04-25, 22:02
Medlem
Jag är bara lvl 31 knight och levlade själv i Scarabs , ingen har reportat mig för jag lvlat manuellt.
Använde förövrigt "MageBot" , fick en kod av en polare.
Citera
2013-04-25, 23:03
Medlem
Spelar inte RL så banwaven rörde mig inte, men jag tycker synd om er som åkte på den!

Nu undrar jag dock om det är någon som har en elfbot crack till 8.6 som den skulle kunna dela med sig av?
Citera
2013-04-25, 23:17
Medlem
kan det vara så att Tibiacast ger "utslag" på toolen? hmm.. blir till o lvla upp min tredje char..
Citera
2013-04-26, 00:07
Medlem
Robss avatar
Angående att loota med bot och att de skulle vara detected, de måste ju vara rätt så jävla säkra på att man bottar, lootar man flera saker på samma milisekund så kanske man ska börja tänka på hur man använder bots.

Någon som har förslag på vart man kan botta en 40~ free acc knigge? Har försökt flera gånger att botta upp den i shadowthorn men har mer eller mindre gett upp då andra alltid försöker förstöra med mig, blockar waypoints, repar upp mig osv.

Tanken är att den ska vara självförsörjande, spelar ingen roll hur mycket eller lite den drar in sålänge jag inte behöver lägga ut på den, annars är det bara levels jag vill ha.

Finns det något bra ställe för detta eller är det prem som gäller?
Citera
2013-04-26, 00:23
Medlem
Dappericiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Angående att loota med bot och att de skulle vara detected, de måste ju vara rätt så jävla säkra på att man bottar, lootar man flera saker på samma milisekund så kanske man ska börja tänka på hur man använder bots.

Någon som har förslag på vart man kan botta en 40~ free acc knigge? Har försökt flera gånger att botta upp den i shadowthorn men har mer eller mindre gett upp då andra alltid försöker förstöra med mig, blockar waypoints, repar upp mig osv.

Tanken är att den ska vara självförsörjande, spelar ingen roll hur mycket eller lite den drar in sålänge jag inte behöver lägga ut på den, annars är det bara levels jag vill ha.

Det finns egentligen inget bra ställe för facc vad jag vet utan ska du ha ett stabilt och tryggt lvlande så är det pacc som gäller.
Citera
2013-04-26, 01:02
Medlem
Skyishs avatar
Var kan jag hunta med min 90 EK? Behöver ingen profit utan det är maximal exp/h som gäller så länge jag går +/-.
Citera
2013-04-26, 04:30
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs

Drar ett PM på ett ganska safe ställe!
Citera
2013-04-26, 10:04
Medlem
Deathwanderers avatar
nån som använder redbot? eller vad tycker ni om den?
Citera
2013-04-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrippeInsane
Vad måste man göra för att få döda horestis?
Tar det lång tid från början av allt till slutet?

Pengar är inga problem om det har något med saken att göra.

Du måste slå sönder alla vaser som finns i den tomben, finns en på varje floor! Du kan slå en gång på X antal timmar och inte alltid den går sönder! men när alla 5(?) vaser är trasiga så öppnas en vägg på sista flooret som gör att du kommer åt bossen!

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in