Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
på dolera får du nästan göra egna scripts... med tanke på att alla admins och bug och han som gör ibot spelar där, så betalscripts har dem inte svårt o få tag på
Vad vet du om guilden 'Convicts' på Aurora. Tydligen hunted av några medlemmar i den.. :P
Citera
2013-01-13, 05:15
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor123
Vad vet du om guilden 'Convicts' på Aurora. Tydligen hunted av några medlemmar i den.. :P

Aldrig hört talas om dom mupparna och dom kommer antagligen inte hunta dig för tar man ws på den där serven = Död
Citera
2013-01-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Aldrig hört talas om dom mupparna och dom kommer antagligen inte hunta dig för tar man ws på den där serven = Död
Redan dödat mig 1 gång precis utanför Ankrahmun DP och ingen döda honom :/
Citera
2013-01-13, 08:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
precis som Huck så har jag ALDRIG hört talats om dem haha... bry dig inte om det, jag blir huntad minst 3 gånger per dag på min ED.... är huntad av alla top guilds men det händer aldrig något.

och om någon nu tar WS på dig, skriv i advertising så kommer killen sannolikt att dö före dig
Citera
2013-01-13, 09:46
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
precis som Huck så har jag ALDRIG hört talats om dem haha... bry dig inte om det, jag blir huntad minst 3 gånger per dag på min ED.... är huntad av alla top guilds men det händer aldrig något.

och om någon nu tar WS på dig, skriv i advertising så kommer killen sannolikt att dö före dig

Citat:
Redan dödat mig 1 gång precis utanför Ankrahmun DP och ingen döda honom :/
Vad heter du på aurora då?
Citera
2013-01-13, 21:19
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
på dolera får du nästan göra egna scripts... med tanke på att alla admins och bug och han som gör ibot spelar där, så betalscripts har dem inte svårt o få tag på

Villken nitlott
Citera
2013-01-14, 00:28
Medlem
Flandmans avatar
Ursäkta om jag ställer en noob fråga hitta det ingestans i tråden.

Om man solo huntar med en 40 palla är det enchanted spears som gäller eller royal?

Mvh.
Citera
2013-01-14, 06:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman

Om man solo huntar med en 40 palla är det enchanted spears som gäller eller royal?

Mvh.
jag körde alltid royal, pallade inte göra enchanted
Citera
2013-01-14, 06:46
Medlem
Robss avatar
Citat:

Mvh.
Blir väl mer profit att köra med royal, sen är väl enchanted spears för lvl 42 så du får ändå inte ut lika mycket skada som du borde få.

Har rätt tråkigt så tänkte fråga efter tips på någon rolig recording på tibiacast?
Citera
2013-01-14, 08:03
Medlem
Flandmans avatar
Tackar så hjärtligt för responsen. Aldrig kört paladin så tänkte testa lite hehe
Citera
2013-01-14, 08:31
Medlem
Artmanns avatar
Citat:
Tackar så hjärtligt för responsen. Aldrig kört paladin så tänkte testa lite hehe

Sett en del folk springa runt o hunte ex. bog raiders med enchanted. Kan nog vara ganska najs. Man skall bara orka göra dem.
Citera
2013-01-14, 22:02
Medlem
Smakkers avatar
Någon som spelar Inferna här? Har en 200+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in