Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
Jo, jag vet hur jag ska göra, tack. Men det hade gjort livet enklare om man fick låna ett fullt rook-set direkt så man kunde gå på vargarna från början.
Hallå grabbar. Glömt att Flashback ens existerar :<
Hörde att ni började lira på Hiberna. Kul! In-game heter jag Xelazeian, ledare för Settlers.
Kort och gott, vill ni hänga på en etablerad, stor neutral guild så ska det nog inte vara några problem att slänga över en invite till er. Istället för att mysa ensamma, så kan vi alla dela den glädjen tillsammans!
Väldigt många trevliga gossar och damer invitade i Settlers, och bra vänner med i princip alla spelare på servern oavsett guild (Arashi, Red Dawn, Clockwork Orange.......) så vill ni ha ett startkapital, EQ, blockers, vad det än må heta så är vi inte snåla :-)
Fundera och diskutera detta i Ert gäng, för det hade varit kul! Släng ett öga på vårt forum, där står i princip allt ni behöver veta.
tibiansettlers.freeforums.org
Tjarå!
Edit: Hänger inte på Flashback överhuvudtaget, det här är inte ens min användare, lånade den. Släng mig ett PM In-Game, via vårt forum så kan vi snacka om vad det än är ni vill veta eller ännu enklare genom att skicka ett letter till mig - kollar dagligen!