Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-07, 15:45
Medlem
Skyishs avatar
Dog i Anni med en 170 EK som blockade.. han dog direkt och jag klarade mig i cirka en minut. Vad i helvete?

Sedan när jag sprang från Venore temple till depot så blev jag mwallad och pkad. Klarade mig som tur var, brasilianare och PvP..
Citera
2013-03-07, 16:14
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Dog i Anni med en 170 EK som blockade.. han dog direkt och jag klarade mig i cirka en minut. Vad i helvete?

Sedan när jag sprang från Venore temple till depot så blev jag mwallad och pkad. Klarade mig som tur var, brasilianare och PvP..

jag hade lite otur när jag och en polare körde Walls igår >.< dog 2ggr där med min lvl 215 knight, hade typ 10k ifrån lvl 216 och nu har jag typ 60% kvar till lvl 215
Citera
2013-03-07, 17:50
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:

x2 serven? gogo hiberna ist!

haha, tur du klara dig iaf!
Citera
2013-03-07, 19:46
Medlem
Deathwanderers avatar
hur gåre för folket?
Citera
2013-03-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hur gåre för folket?

Jorå, lvl 40 nu
Citera
2013-03-07, 20:42
Medlem
sjuktrandoms avatar
någon med rook-gear på hiberna?
Citera
2013-03-07, 20:46
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
någon med rook-gear på hiberna?

Samla mat tills du har råd med sabre+wooden shield, gå direkt till rats. Har du premium så drar du wolfs/spiders/snakes i level 4.
Citera
2013-03-07, 20:46
Medlem
sjuktrandoms avatar
Citat:
Samla mat tills du har råd med sabre+wooden shield, gå direkt till rats. Har du premium så drar du wolfs/spiders/snakes i level 4.

Jo, jag vet hur jag ska göra, tack. Men det hade gjort livet enklare om man fick låna ett fullt rook-set direkt så man kunde gå på vargarna från början.
Citera
2013-03-07, 21:00
Medlem
Fazikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
Jo, jag vet hur jag ska göra, tack. Men det hade gjort livet enklare om man fick låna ett fullt rook-set direkt så man kunde gå på vargarna från början.

Hallå grabbar. Glömt att Flashback ens existerar :<

Hörde att ni började lira på Hiberna. Kul! In-game heter jag Xelazeian, ledare för Settlers.

Kort och gott, vill ni hänga på en etablerad, stor neutral guild så ska det nog inte vara några problem att slänga över en invite till er. Istället för att mysa ensamma, så kan vi alla dela den glädjen tillsammans!

Väldigt många trevliga gossar och damer invitade i Settlers, och bra vänner med i princip alla spelare på servern oavsett guild (Arashi, Red Dawn, Clockwork Orange.......) så vill ni ha ett startkapital, EQ, blockers, vad det än må heta så är vi inte snåla :-)

Fundera och diskutera detta i Ert gäng, för det hade varit kul! Släng ett öga på vårt forum, där står i princip allt ni behöver veta.

tibiansettlers.freeforums.org

Tjarå!

Edit: Hänger inte på Flashback överhuvudtaget, det här är inte ens min användare, lånade den. Släng mig ett PM In-Game, via vårt forum så kan vi snacka om vad det än är ni vill veta eller ännu enklare genom att skicka ett letter till mig - kollar dagligen!
Senast redigerad av Faziken 2013-03-07 kl. 21:03.
Citera
2013-03-07, 21:28
Medlem
http://www.twitch.tv/ShejkenJunior

Streamar lite ljuvlig tibia pk!
Aurea
Citera
2013-03-07, 21:46
Medlem
Deathwanderers avatar
skulle väl va rätt kul, om vi alla, joinade dom? eller vad säger alla andra? :
Citera
2013-03-07, 22:09
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
skulle väl va rätt kul, om vi alla, joinade dom? eller vad säger alla andra? :

Ja, jag kollade in denna guild redan innan jag började och hörde att flashbackare ville börja där.. Det var den guilden som fick mig minsta lilla intresserad och sen glömde jag bort dem lite när jag väl började igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in