Citat:
Ursprungligen postat av
RotMoscow
En enkel och bra analys.
Världens redan låga förtroende i västvärlden för Ryssland är nu på noll.
Efter Ukraina kriget så kommer inget västland vilja ha något med Ryssland att göra.
Börjar Ryssarna tvångsförststatliga utländska företag med så blir dom ett nytt Nord Korea.
Dom som kan lämnar Ryssland.
Ett gammalt ordspråk passar bra här.
Vinner slaget men förlorar kriget.
Ryssland är kört, vi får se om Putler överlever 2023.
Nja folk som går emot den globala världseliten brukar inte överleva länge.
Och att har tagit kriget till det peddo och människohandelscentrum som Ukraina blivit gör det hela lite mer riskfyllt.
Världens ledare, media och resten av propagandaministeriet är ju väldigt snabba på att demonisera putin utan att motivera mer än, man invaderar inte ett land så. Putin har blivit galen.
Sen att det är dörren till deras kriminella lekstuga Putin knackar på behöver dom ju inte nämna.
Låt Hunter Biden styra upp det här nu. Pappa Joe kan säkert fixa in han som överbefälhavare. Skicka med han tillräckligt med crack och unga tjejer så ställer han nog upp.