2022-02-28, 23:41
Medlem
Intressant. Min första tanke var att han har all rätt att skrika på dessa muslimer att åka hem om han så vill. När det sedan gick upp för mig att han syftade på mannen som brände koranen blev jag istället förbannad.

Man blir alltid lika förvånad när man inser att man är rasist på riktigt, nu var ett sådant klockrent exempel. Tänkte jag skulle dela med mig av det, en lite rolig anekdot så här i krigstider.
Citera
2022-02-28, 23:53
Medlem
Keonets avatar
Finns inte en chans att han får jobba kvar efter att ha uppvisat ett sådant beteende. Men det är ju SVT så det blir sparken snett uppåt.
Citera
2022-02-28, 23:59
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Finns inte en chans att han får jobba kvar efter att ha uppvisat ett sådant beteende. Men det är ju SVT så det blir sparken snett uppåt.

Har han stått och skrikit åt koranbrännaren så blir det nog befodran ja. Fullt med islamister på SVT/SR.
Citera
2022-03-01, 00:04
Medlem
Manginazs avatar
Det är sorgligt hur usla SVT är, att han beter sig så här opassande är en bra termometer då han tycker att han beter sig ok.

England slaktar sin public service snart, låt oss arbeta på samma sak här, tankepolisen ska bort.
Citera
2022-03-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Får han inte betalt av skattebetalare för att bevaka demonstrationen snarare än att delta i den?

Precis , ge han sparken.
Citera
2022-03-01, 00:13
Medlem
Stones avatar
Jag behöver inga bevis längre.
Citera
2022-03-01, 00:25
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
"Vi betwalar for SVT" Jo tjena. Dina bidrag gills inte!

Journalisten borde hålla käft för att han jobbade. Dock har han inte fel i sak och hoppas fler finns i det dolda hos SVT. Har även SVT anställda börjat tröttna på muslimerna så har det gått jävligt långt.

Eeh, han kritiserade Paludan. Sa "Bla, bla, bla. Han är sjuk i huvudet" om koranbrännaren Paludan. Han stödde alltså muslimerna som demonstrerade.

Kvinnan som bröt kritiserade att han inte var neutral, och att journalister som honom ger röster åt SD.
Citera
2022-03-01, 00:27
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Eeh, han kritiserade Paludan. Sa "Bla, bla, bla. Han är sjuk i huvudet" om koranbrännaren Paludan. Han stödde alltså muslimerna som demonstrerade.

Kvinnan som bröt kritiserade att han inte var neutral, och att journalister som honom ger röster åt SD.

Aha, då missförstod jag helt. Trodde han sa det till skrikande blattar. Då var det en typiskt SVT anställd då.. Trodde det var en bra kväll idag, guess not
Citera
2022-03-01, 00:39
Medlem
ratebratoms avatar
Sunt av SVT-reportern att skrika "åk hem, din jävla idiot" till en uppenbar provokatör och känd pedofil. Vem fan vill ha pedofilen här i Sverige?

(FB) Varför så tyst om Rasmus Paludans sexchattar med unga pojkar?
Citera
2022-03-01, 00:39
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Aha, då missförstod jag helt. Trodde han sa det till skrikande blattar. Då var det en typiskt SVT anställd då.. Trodde det var en bra kväll idag, guess not

Ja, det hade varit fantastiskt om det var tvärtom. Kommer nog aldrig att hända, speciellt i Göteborg

"Åk hem" var ju riktat till en vit dansk och inte till en blatte, så då är det ju ok och en del av det goda hatet.
Citera
2022-03-01, 00:57
Medlem
Vad han gör privat rör mig inte i ryggen så länge han är neutral professionellt.

Men att med kläder prydda med SVT-logga och mikrofon i hand stå och bröla så där är opassande oavsett vad för åsikter man för fram.
Citera
2022-03-01, 01:31
Medlem
Onanikrems avatar
Därför man inte tittar på SVT längre, de är en skattefinansierad nyhetskanal och säger sig vara neutrala men det är de inte. De är samma skräp som Aftonbladets reportrar.
Den här "journalisten" förnekar ju inte ens han är partisk. Det är dit våra skattepengar går, han skulle få sparken omgående på stående fot! Hans jobb är att dokumentera och rapportera, INTE att lägga till sina egna värderingar och åsikter, skräpmännika!

Gissa varför man föraktar SVT?
Senast redigerad av Onanikrem 2022-03-01 kl. 01:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in