Citat:
Ursprungligen postat av
StigHail
När jag är ute och kör och blir sugen på att röka några strängar på plåten så brukar jag åka in på någon kyrkogård och göra detta.
Där har man koll vad som händer runt omkring en, det ser inte misstänksamt ut om man står still med bilen och det är lite folk.
I ett parkeringsgarage eller liknande kan det helt plötsligt dyka upp någon person och det ser misstänksamt ut om man sitter i bilen länge.
Idag har jag ätit semlor och rökt heroin vid min familjegrav där jag också skall ligga när jag dör.
Vad tycker ni, är det respektlöst mot dom döda och deras familjer?
Jag hade väl själv inte blivit så glad om jag såg någon annan göra det vid min familjegrav, men det jag inte vet om har jag inte ont av.
Jag kör ju självklart iväg om någon skulle börja närma sig.
Jag hade inte skrivit och frågat er om det inte var en liten del av mig som säger att det är fel, men jag kan inte komma på något bättre och lättare ställe och göra det på.
Är min moraliska kompass satt ur spel?
De i gravarna lär vara
liknöjd inför att du gör det, precis som du verkar vara helt
liggiltig till att framföra motorfordon i det tillståndet med risk att du förpassar någon oskyldig vuxen eller ett oskyldigt barn till denna kyrkogård. Deras anhöriga lär inte vara det minsta ointresserad av att du får ett livslångt fängelsestraff och många skulle kunna tänka sig dödstraff. Så med det sagt ge fan i bilen.