Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Du är bara arrogant pinsam så jag avslutar nu med dej och dina kompisars agendor som bor överallt precis som att deras version skulle vara fakta. Alla ser vad de är tränade och vill, törs berätta om, lilla grodan. Även du och jag! En stadsdel var visst ett hus träffat och fotat med eget folk, haha.
Att du går på Putins propaganda 100% är ju helt klart, men så blir det väl när man sitter i en källare hela dagarna och googlar på de delar som delar ens uppfattning.
Jag är helt medveten om att det pågår ett propagandakrig det är helt klart, och någon full sanning får du inte från något håll.
Men jag är rätt övertygad om att om jag har kontakt med personer inom den ryska minoriteten i f.d. sovjetrepubliker så finns de och lever ett ganska gått liv, och är inte förtryckta vilket ni och Putin påstår.
Och ja jag har haft kontakt med dessa personer på veckobasis nu några år, även om det nu är drygt en vecka sen jag pratade med mina ukrainska kontakter. Däremot har jag daglig kontakt med ett par "ryssar" I Estland och de är rätt rädda för den pågående retoriken, och hoppas att det inte skall spilla över på dem.
Så enkel slutledningsförmåga, sen att tro att media i den demokratiskt styrda världen är mer styrt än rysk media då är man rejält naiv och trollad.
Jag hoppas du vaknar upp ur ditt gryt.