Citat:
Ursprungligen postat av
pf10
Svara då på frågan i stället och visa att jag har fel om ditt konfirmeringsjäv. Vad är det som gör Bartlett till en legitim källa givet hennes
lögnhalsaktiga historik och regimkramande?
Du länkar till en sida som inte finns.
Efter att ha följt globalisttrådarna här på FB, alla "rysshatare" som jag debatterat med som när deras ihåliga små hjärnor haft slut påvsrgument kallat mej både det ena och andra är man minst sagt luttrad.
Än värre är att alla dessa inkl. du har en aldrig förr skådad propagandamaskin i ryggen.
Jag är ingen kommunist och kommer nog aldrig bli.
Problemet med den stora ovetande massan är att de inte kan se skillnad på svart och vitt.
Det pågår även ett aldrig skådat globalistiskt spel bakom kulisserna, både inom EU, NATO och USA.
USA kör proxykrig vilket de gjort så många gånger förr. Deras drömscenario vore att Ryssland försvann från kartan.
Med marionetten EU kan de nu provocera Ryssland, hoppas på ny geografisk terräng än närmare Rysslands gräns.
Ryssland har flera gånger velat förhandla med Ukraina men det har på USA:s inrådan avslagits av Ukraina.
USA vill bli en maktfaktor mot Kina.
Förklara varför vi inte hört talas om förhandlingar mellan Putin och Zelenskyj?
Visst är det "lite" märkligt om du tänker efter?
Macron ville få till detta men tystades effektivt...
Terrorregimen i Ukraina har under många år terroriserat befolkningen i östra Ukraina, fått rättigheter indragna
ca 14.000 har fått sätta livet till.
Drygt 1,2 miljoner har flytt till Ryssland.
Ryssland har flera gånger varnat regimen i Ukraina att detta måste få ett stopp. Men inget har hänt.
Detta är sanning. Inget annat.
Man måste trots allt inse att Ryssland inte gick in i Ukraina som en sista utväg utan en stark anledning.
När Ryssland utlyst val och godkänt observatörer är det "fake" och fusk..
När regimen i Ukraina genomfört val är det legitimt och rätt...
Hela scenariot Ukraina är så otroligt förubestämt och falskt!
Detta hade om USA haft viljan, kunnat lösts ganska enkelt. Men nu har de tagit parti för Zelenskyj.
Vi lever idag i en mycket sjuk globalistisk värld.
Tragiskt så klockorna stannar..