Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Du kanske missade länken från KI? Kolla in den, även den ställföreträdande premiärministern har avgått.
Här i Sverige brukar man kalla något sådant en allvarlig kris för regeringen.
Och som vanligt blåljög du och hade ingen länk.
Att läget är allvarlig i Ukraina pga ryssens invasion är ingen nyhet vatnik.
Att det finns äckel som stöder invasionen är heller ingen nyhet.
Men att det finns svenskar som gör det är svårt att ta in!
Det handlar säker bara om västhatande blattar, misslyckade bidragstagare och rena mentalfall