Citat:
Ursprungligen postat av
Reptiliannews
herregud din läsförmåga suger. Att använda skådespelare I VIDEOR betyder INTE att kriget i sig är falskt, bara media.
Vilket som kan tjäna många syften. Som att skapa en video som gör folk ledsna om Ukraina och arga mot Ryssland för att få världen att initiera och kontinuerligt stödja Ukraina.
Jag sa att aktör var ett ovanligt ord. Läs om.
min poäng med det var att det inte betyder någonting bara för att man använder ett ovanligt ord. Du är en förvirrad individ.
Min läsförmåga är alldeles utmärkt, jag har inga som helst problem med att förstå korrekt sammanfattade texter.
Det är snarare du som uttrycker dig klumpigt och otydligt eftersom jag inte är ensam om att tycka att din text är knepig och svår att begripa.
Ordet "aktör" är faktiskt ett ganska vanligt ord inom näringslivet och politik.
Men ALLA svenskar vet att engelskans "actor" betyder skådespelare speciellt när ämnet är film, TV, teater eller annat föreställande av en spelad roll (som t.ex låtsassoldat i krigspropaganda).
Ett
så klumpigt misstag gör ju att man blir väldigt misstänksam.
Men jag har redan erkänt att jag kanske förhastade mig när jag direkt slog in på "rysk psyop"-spåret.
Det måste ju inte vara så, du kanske bara är
extremt dålig på svensk ordförståelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reptiliannews
att umgås med människor betyder inte nödvändigtvis att du vet vad som är sant socialt beteende. Tänk om alla runt omkring dig är falska? Tänk om du har en odiagnostiserad psykisk sjukdom? Och du kanske inte är erfaren att upptäcka mindre detaljer i kroppspråk.
sättet du misstolkar min text så mycket säger mig att du inte har ett klart tänkande. Även om det är skrivet i klartext och det inte går att se det som något annat. Om du inte ens kan förstå enkel skriven text, varför skulle du då förstå något mer komplext som kroppsspråk?
Eftersom jag är fullt friskt så tror jag inte att "alla runt omkring mig" är falska.
Jag vet att jag inte har någon odiagnostiserad psykisk sjukdom, eftersom psykiatriker och psykologer har sagt att jag definitivt
inte lider av någon psykisk sjukdom.
Jag missar säkert mindre detaljer i kroppspråk, eftersom jag inte är någon expert på ämnet.
Men jag anser mig vara en god människokännare, och jag har sällan haft fel om andra människors intentioner.
Jag missförstod din TS eftersom den var så luddigt formulerad.
Självklart så producerar bägge sidor krigspropaganda.
Självklart så får soldater instruktioner om vad de ska säga till kameran.
Självklart så får soldater instruktioner om hur de ska bete sig framför kameran.
Du fick det att låta som att du hade gjort världens upptäckt.
Som att du hade kommit på "sanningen" om kriget i Ukraina.
Och som sagt, varför bara anklaga "väst" när ryssarna självklart gör exakt likadant fast
ännu mer utstuderat?