Citat:
När det kommer från någon som svamlar runt med årtal så betyder det ingenting. Du tolkade alldeles nyligen det som att Azovbataljonen bildades 2024. Och tidigare har du skrivit att Kubakrisen startade 1963, samt att “Azov” är en sjö...etc.
Du framstår lika sluddrande som Zelenskyj.
Sedan beskyller du andra för att inte kunna sätta in saker i sin kontext. Om du inte kan förstå en så enkel sak som att “Azov” i trådar som dessa betyder azovbataljonen (och inte en sjö) så är det du som inte kan sätta in saker i rätt kontext. Hur vore det med lite introspektion och självkritik någon gång?
Citat:
Intressant tolkning av dig att USA lyckats lura Ryssland att anfalla Ukraina, men ganska långt från sanningen men det är ju bra att du är öppen med din naivitet.
Jag är fullt medveten om hur USA, Ryssland och Kina försöker påverka omvärlden och skaffa sig inflytande. Men metoderna skiljer sig åt. Läs på lite om du fortfarande tror på att kriget I Ukraina skapades av USA för att försvaga Ryssland.
Jag är fullt medveten om hur USA, Ryssland och Kina försöker påverka omvärlden och skaffa sig inflytande. Men metoderna skiljer sig åt. Läs på lite om du fortfarande tror på att kriget I Ukraina skapades av USA för att försvaga Ryssland.
Du påstår massa saker men kommer aldrig med bevis, det är ditt huvudsakliga problem skulle jag säga.
Citat:
Dessutom visar du med tydlighet att du faktiskt inte försöker förstå eller diskutera.
Du vill bara sprida Kremls propaganda, givetvis måste i princip alla nyheter om situationen i Ukrain sättas in i ett samband om man skall förstå det. I princip alla medier och Journalister skapar sin egen vinkling på de flesta nyheter.
Du vill bara sprida Kremls propaganda, givetvis måste i princip alla nyheter om situationen i Ukrain sättas in i ett samband om man skall förstå det. I princip alla medier och Journalister skapar sin egen vinkling på de flesta nyheter.
Äh, mera påståenden, men du kan aldrig visa vart det finns i mina texter.
Citat:
Att nazistiska symboler och ideologier frodas i nationalistiska miljöer är rätt erkännt, men om man skall använda det som argument för att invadera ett grannland så måste man ta hänsyn till dessa strömningar på bägge sidor.
Just att du gått på den enkla delen av Kremls propaganda visar på din naivitet, får jag gissa att du anser att SIMS spelen är ett tydligt tecken på Nazism?
Just att du gått på den enkla delen av Kremls propaganda visar på din naivitet, får jag gissa att du anser att SIMS spelen är ett tydligt tecken på Nazism?
Du ser nazism överallt. Fakta är att Azovbataljonen har nazistiska kopplingar, resterande är hittepå från din sida. Kom med bevis annars.
Citat:
Om du nu inte är köpt av Kreml utan bara är så naiv som du verkar vara så kan jag bara råda dig att söka hjälp med din bristande analys/läsförståelse.
Det finns inget i mina länkar kring Ukrainakriget som visar på någon rysk propaganda, så du ljuger medvetet.