Citat:
Ursprungligen postat av
E-Mac.
Vad som benämns konspirationsteorier idag är samma saker som när man kritiserar makthavarna i väst. Men du ser inte mönstret va?
Nej du ser i syner, det finns inget belägg för det där påståendet.
Ointressant vad gäller ämnet.
Du har en ful ovana att skylla dina egna funktionsnedsättningar på andra. Din dyslexi till exempel, den får du ta hand om själv.
Det sista. Du kan absolut inte tyda en text det har du bevisat flera gånger.
Att du tolkar en enkel text om att du bör skaffa dig lite information om hur Kreml sprider sin propaganda och de likheter som finns med Nazityskland att du skall läsa Propaganda och Nazi dokument visar på dina tydliga brister.
Samt att du inte kan tolka en enkel mening gällande när azov milisen startade.
Gällande min dyslexi så har jag ganska bra koll på vad den ger för begränsningar och inte.
Den har t.ex inte stoppat mig från min högskoleexamenmen, mitt resultat på HP 1.8 och en 9a på den teoretiska delen vid mönstringen.
Dina bekymmer är mer på de faktum att ditt intelekt gör det svårt för dig att förstå innehållet i en text.
Tillbaka till ämnet, du hävdar att du har bättre koll på kriget jämfört med andra, samtidigt som du är helt ointresserad av att förstå bakgrunden?..
Att du går Kremls propaganda är dödlig då du hittar styrning från NATO och USA överallt samtidigt som du avfärdar de fakta att öppen Nazism är mer påtaglig i Ryssland jämfört med Ukraina,. Människa läs på inn