• 1
  • 2
2022-02-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Nja omöjligt när det är svenskar. Dem kan tro att det är vänner eller familj till någon. Däremot om de var folk som talade annar språk kan de märka

Vet inte vad du har för grannar men några av mina är pensionärer så de har koll på precis allt som händer.
Citera
2022-02-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Vet inte vad du har för grannar men några av mina är pensionärer så de har koll på precis allt som händer.
Jo du har en poäng i att pensionärer kan vara lite stalkers. Jag bor mest bland yngre förmågor. Och det är ju inget konstigt att ha vänner på besök tänker jag? Om de är svenskar? Förstår inte hur folk skulle märka sånt.
Citera
2022-02-27, 05:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Jo du har en poäng i att pensionärer kan vara lite stalkers. Jag bor mest bland yngre förmågor. Och det är ju inget konstigt att ha vänner på besök tänker jag? Om de är svenskar? Förstår inte hur folk skulle märka sånt.

Vissa av oss hör skillnad på olika språk, tex franska låter inte som svenska.
Citera
2022-03-02, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag skrev just: OM DEM ÄR SVENSKAR, haha
Citera
2022-03-02, 14:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Jag skrev just: OM DEM ÄR SVENSKAR, haha

Ja du skrev bland annat det, men det var inte det som min kommentar syftade på, det förstår varenda normalbegåvad människa, men ni pundare har det inte så lätt med förståndet.
Citera
2022-03-06, 03:43
Medlem
Citat:
Ja du skrev bland annat det, men det var inte det som min kommentar syftade på, det förstår varenda normalbegåvad människa, men ni pundare har det inte så lätt med förståndet.
Du skriver att franska inge låter som svenska. Då menar du att de skulle höra skillnad på språket. Jag skriver återigen: jag hyr inte ut till utländska personer enbart svenskar som pratar svenska :P retard
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in