Flashbackare brukar ju vara duktiga på att gräva.
Någon som vet namn på journalister som jobbar där?
Visst, ibland kan de gräva fram saker som rättmätigt får den uppmärksamhet de ska ha.
Men annars fattar man ju inte vad det är för journalister det är som står ut med sig själva att oavbrutet mata ut tramsnyheter.
Har dessa journalister utbildning på JMK?
Vad är det för typ av människor?
Jag skulle vilja ha namnen på dem.
Är Daniel Nyhlen kvar där?
Senast redigerad av dialektiker 2022-02-24 kl. 16:42.
Visst, ibland kan de gräva fram saker som rättmätigt får den uppmärksamhet de ska ha.
Men annars fattar man ju inte vad det är för journalister det är som står ut med sig själva att oavbrutet mata ut tramsnyheter.
Har dessa journalister utbildning på JMK?
Vad är det för typ av människor?
Jag skulle vilja ha namnen på dem.
Är Daniel Nyhlen kvar där?
Ja, Daniel Nyhlén är kvar. Det är hans bolag, Nya Media i Norden AB, som äger siten och han är ansvarig utgivare. Hans bolag verkar ha två anställda, vilket rimligen är Daniel och Emma Andersson:
De tjatar, tjatar och tjatar om Wahlgrens, kungafamiljen, Strömstedt, etc. Ointressanta saker om ointressanta kändisar.
Även om Nyhlen är så jävla kåt på kungafamiljen, så skiter folk fullständigt i om de som ingår i den skiljer sig eller inte, men när han hjärntvättar folk med nyheten på nätet så börjar folk till slut kommentera det.
(Enligt min åsikt.)
Ja, Daniel Nyhlén är kvar. Det är hans bolag, Nya Media i Norden AB, som äger siten och han är ansvarig utgivare. Hans bolag verkar ha två anställda, vilket rimligen är Daniel och Emma Andersson:
Stoppa Pressarna är en skrattspegel som hålls upp framför ett alltmer nervöst kändis- och medieetablisemang.
Jag avskyr generellt gammelmedia och föraktar kvälls- och skvallerpressen men jag tycker Stoppa Pressarna är en fullständigt briljant publikation. Går såklart inte in och läser varje dag men någon gång varannan vecka händer det säkert. Och jag småskrattar lika gott varje gång. De här "reportagen" där de förföljer en kändis på stan och smygfotar när de sitter äter eller går på systemet och kryddar det med helt fantastiskt meningslösa bildtexter är ju totalt genialisk satir.
Sedan skulle jag såklart inte själv tycka att det var så kul att valsa runt i den publikationen om jag vore s.k kändis men det hör inte hit.
Sen att Daniel var den som fällde bomben om Federley är en fjäder i hatten som jag inte tänker glömma i första taget. Hade det inte varit för Daniel och Stoppa Pressarna så hade Federley garanterat haft "biskolor för barn" tillsammans med sin älskade barnvåldtäktsman fortfarande.
Stoppa Pressarna är en skrattspegel som hålls upp framför ett alltmer nervöst kändis- och medieetablisemang.
Jag avskyr generellt gammelmedia och föraktar kvälls- och skvallerpressen men jag tycker Stoppa Pressarna är en fullständigt briljant publikation. Går såklart inte in och läser varje dag men någon gång varannan vecka händer det säkert. Och jag småskrattar lika gott varje gång. De här "reportagen" där de förföljer en kändis på stan och smygfotar när de sitter äter eller går på systemet och kryddar det med helt fantastiskt meningslösa bildtexter är ju totalt genialisk satir.
Sedan skulle jag såklart inte själv tycka att det var så kul att valsa runt i den publikationen om jag vore s.k kändis men det hör inte hit.
Sen att Daniel var den som fällde bomben om Federley är en fjäder i hatten som jag inte tänker glömma i första taget. Hade det inte varit för Daniel och Stoppa Pressarna så hade Federley garanterat haft "biskolor för barn" tillsammans med sin älskade barnvåldtäktsman fortfarande.
En fantastisk tidning.
Visst, visst Federley avslöjade de.
Det tänkte jag på som en granskning som var värd dagsljus,
men annars så fattar jag inte hur "journalister" där står ut med sig själva att begrava sig i enkom kändisars leverne och att målmedvetet ständigt och jämt försöka hitta snaskigheter, förstora saker ömsom eller rentav hitta på saker.
Det måste vara ytterst tomma människor som står ut med sig själva.
Det är därför jag är intresserad av att veta vilka det är som ägnar sig åt detta på heltid som sitt levebröd.
Det tänkte jag på som en granskning som var värd dagsljus,
men annars så fattar jag inte hur "journalister" där står ut med sig själva att begrava sig i enkom kändisars leverne och att målmedvetet ständigt och jämt försöka hitta snaskigheter, förstora saker ömsom eller rentav hitta på saker.
Det måste vara ytterst tomma människor som står ut med sig själva.
Det är därför jag är intresserad av att veta vilka det är som ägnar sig åt detta på heltid som sitt levebröd.
Nu spekulerar jag vilt, men jag tror att de som jobbar med tidningen, och framför allt Daniel, har ett ganska föraktfullt förhållande till kändisvärlden och etablissemanget. Framförallt Daniel har ju varit inne i kändisvärlden på en betydligt mer etablerad nivå än nu. Men jag tror att han på något sätt har hamnat på andra sidan staketet och drivs av avsmak i stället för beundran. Hur han hamnade där har jag ingen aning. Han lär vara medveten om att han bränner sina broar för alltid.
Personligen så tror jag inte han ser sig själv som en seriös journalist i det ordets bemärkelse. Han vet precis vad han sysslar med. Killen är dessutom en ganska hygglig stilist och det i kombo med hans kolsvarta och totalt gränslösa humor gör honom klart läsvärd om jag vill ha mig ett gott skratt.
Sen jag började läsa tidningen som 100% elak satir så trillade kronan ner. Då är den som sagt briljant (i mitt tycke).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!