• 2
  • 3
2022-02-23, 22:01
Bannlyst
ifall man 'rekommenderas' att sitta på en 'stol' och 'skita' så lever man i ett idiotland!

människor som inte skadats är av naturen smarta och smidiga och ifall man inte sitter på huk för att 'skita' så skadar man sig själv.

skit ska grävas ner i marken så växer det något fint som ett djur äter och så äter människorna djuret.

uppmuntra aldrig till dåligt beteende
bara tid för att tänka
Förbjud könsstympning av barn i Sverige!
Citera
2022-02-23, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Inte alls. Fast och fin.
Äter en del fibrer.
Att inte skita på 2 dagar kallar jag förstoppning

Va lustigt att det kan va sådan skillnad.
Har aldrig tänkt tanken att det skulle vara ovanlig med varannandagsskit.
Sällan man snackar bajs med kompisar
Citera
2022-02-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
... involverar nästan 3 timmars pendling (varav 80 minuter är med buss utan toalett) där jag är osäker på om tillgång till toalett är nära till hands, speciellt om toaletten på tåget är tillgänglig eller ej (skånetrafiken är luriga).
Vilken busslinje i Skåne som går i 80 minuter saknar toa? Tillgången på toa är naturligtvis begränsad på både tåg och buss, men finns alltid nära tillhands, av naturliga skäl. Man kan få vänta en minut eller tio. Bästa sättet om man vill undvika att bajsa är att inte intaga mat!
Citera
2022-02-23, 22:56
Medlem
BlackAnuss avatar
Ät inte massa läkemedel som består av onaturliga kemikalier. Man brukar säga att blåbärssoppa, blåbärssaft och torkade blåbär är bra mot diarré eller om man är lös i magen.

Köp blåbärssoppa om problemen med toanojja består👍🏻🤞🏻
Citera
2022-02-24, 00:44
Medlem
kaerakels avatar
Låt mig vända på resonemanget

tänk om du istället hade möjligheten att skita på beställning? Lösningen stavas Microlax. Ta en på morgonen och gör hushållssysslor tills den kickar. Det är som att försöka hålla sig vaken när narkosen kickar in; omöjligt.

Lycka till!
Citera
2022-02-24, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vilken busslinje i Skåne som går i 80 minuter saknar toa? Tillgången på toa är naturligtvis begränsad på både tåg och buss, men finns alltid nära tillhands, av naturliga skäl. Man kan få vänta en minut eller tio. Bästa sättet om man vill undvika att bajsa är att inte intaga mat!
40 minuter dit och 40 minuter hemåt blir 80 minuter och tydligen ska det vara en sådandär gul regionbuss och dom har såvitt jag vet ingen toalett ombord.
Citera
2022-02-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
40 minuter dit och 40 minuter hemåt blir 80 minuter och tydligen ska det vara en sådandär gul regionbuss och dom har såvitt jag vet ingen toalett ombord.
Ska du hålla på så här alla dina arbetsdagar i fortsättningen?
Citera
2022-02-24, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ska du hålla på så här alla dina arbetsdagar i fortsättningen?

Kom också att tänka på det. Är det en engångsgrej eller något som ska användas i daglig pendling varje dag?

För övrigt, är det inte så för de allra flesta att man kan hålla sig för att skita under dagen?

Hur många ggr om dagen skiter folk i normala fall?

Annars är mitt tips om det är en engångsföreteelse inför en väldigt lång resa.

Ät mindre i tre dagar före resan, drick mindre dagen före resan.

Garanterat att man inte behöver gå på toa under resedygnet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in