• 8
  • 9
2024-01-16, 12:38
Medlem
Mohaves avatar
Hu ska det läggas upp?

"Idag, kära barn, ska vi läsa sagan om Bamse och Brummelisa..."?
Citera
2024-01-16, 13:20
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Det krävs minst ett B i Analsex för att komma in på Fordonslinjen.
Citera
2024-01-16, 13:34
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Det krävs minst ett B i Analsex för att komma in på Fordonslinjen.
Förstår det. Viktigt att man har koll på avgasröret.
Citera
2024-01-16, 13:39
Avstängd
Staken-I-Baken-sex är lika gammalt som Staken-I-Baken-folket

Hetero bakandet har kommit med muzlimerna (deras preventivmedelsmetod eller
så är fittorna så jävla förslappande efter allt barnafödande att man varierar med
att baka sina fruar.
Citera
2024-01-16, 17:41
Medlem
Mohaves avatar
Nu har jag skrivit en saga som skulle kunna användas i undervisningen på lågstadiet. Man skulle kunna hyra in drag queens som Amanda Thunderpussy eller Miss Child Molesta för att läsa den för barnen. Den börjar så här.

Det var en solig vårdag i Hackebackeskogen. Farmor kokade honung och Skalman meckade med sin mat-och sovklocka medan Husmusen sov sött. Då hördes plötsligt en ljudligt brummande över nejden. Alla kände igen signalen. Det var Brummelisas välkända parningsläte. Hon ville ha stock i brummen. Lakritstrollet sprang för allt han kunde, men Bamse - som fått sitt smeknamn eftersom han hade en väldigt stor snopp - hann upp honom och la ett fälleben. "Tassarna borta från min Brummelisa, jävla svartskalle!" skrek Bamse innan han knockade Laktritstrollet med ett järnrör. När Bamse steg in i stugan stod Brummelisa redan på alla fyra, gnydde och svankade...
Citera
2024-01-16, 23:52
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Usch

Om det är ett skolämne i Sverige, så har tiden definitivt kommit att packa väskan och dra från landet.
Håller med. Jag kan inte tro att det kunde vara ett skollämne men i dagens skit-sverige så kan väl precis vad som helst tillåtas.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in