2022-03-18, 21:14
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är därför du postar så mycket här...

Men det får ju något gjort, nämligen att det skapar insikten om att det finns människor som tycker det är helt ok att andra dör, bara det kan leda till framgång i någon sorts obskyr kamp.
Ja, till skillnad från alla Ukrainadårar så tycker jag det är ok att andra dör... Ni är ju för fan inte sanna. Och "obskyr". Snälla sluta tilltala mig.
Citera
Medlem
Salcinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ni Ukrainadårar vet nog mycket mer om Kadyrov än jag. Jag har lite svårt för islamister och löjligt machosnack. Men han matchar väl hollywoodnazisterna i Azov, så jag förstår att ni hittar varandra.

Mitt ideal är människor som inte snackar en massa, utan får skit gjort.

Kadyrov gänget har inte uppnått något utan att lägga upp bilder långt ifrån fronten, skulle de ha lyckats kämpa ner några ukrainska styrkor skulle det kommit upp skrytbilder direkt.

Däremot hsr azov lyckats hålla en förlorad stad utan vatten/el i flera veckor emot en övermäktig fiende. De är motsatsen till hollywood.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Han skänkte 1488 euro till en behövande familj. Att det var just 1488 ansågs vara ett "hatbrott", ett åsiktsbrott, så han fick fyra års fängelse.
Haha, moddarna får ursäkta, men det här var faktiskt skitroligt. Lite finess skare vara på skämten.
Citera
2022-03-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Intressant, har du några trovärdiga källor på detta?

Ja.

https://www.google.com/amp/s/www.spectator.co.uk/article/who-is-ihor-kolomoisky-/amp

https://worldview.stratfor.com/situation-report/ukraine-president-zelensky-and-oligarch-kolomoisky-pandora-papers

https://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2022/02/16/against-all-odds-has-zelensky-failed-ukraine/?sh=59d3213f7d68
Citera
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Kanske han fått en stroke på grund av en blodtryckspik han fått av upphetsning.
Lukasjenko är ett svin men han ville nog aldrig ha detta krig, han vill inte att Putin skall ta över Belarus och han ser likheterna med Ukraina.
Belarus har satsat mycket på handel med Ukraina.
Nu satte sig tyvärr Lukasjenko riktigt i Putins klor, efter att ha bett Putin om hjälp att slå ned demonstranter.
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Lukaschenko har tystnat helt? Han uttalade sig ju hela tiden i början? Vet någon vad som hänt?
Han ligger väl lågt nu.
Citera
2022-03-18, 21:16
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salcinn
Däremot hsr azov lyckats hålla en förlorad stad utan vatten/el i flera veckor emot en övermäktig fiende. De är motsatsen till hollywood.
Det är möjligt att det är kompetenta soldater, men kom igen... Nassarna som finns i leden kan ju inte vara på riktigt. Därför Hollywood. Lajv.
Citera
2022-03-18, 21:16
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
Vad lider du av? Alla som är född av en renrasig judisk mamma får medborgarskap i Israel och kan flytta dit när de vill.

"Israel has a remarkably open immigration system for anyone who can prove Jewish ethnicity. But as this country profile explores, migration is extremely difficult for non-Jews, including asylum seekers."

https://www.migrationpolicy.org/country-resource/israel

Eh, ja. Men du skrev att han var israelisk medborgare vilket är något annat än att ha rätt att bli det. Fast du får en guldstjärna för att du lyckades få mig att ägna mig åt att bemöta dina dumheter istället för att diskutera själva invasionen. Trevlig kväll, se upp så inte den ewige juden kommer och tar dig.
Citera
2022-03-18, 21:17
Avstängd
negrofobens avatar
Det går inte bra för Putin nu!

Synd att han drog med sig hela ryska befolkningen i avgrunden..
Citera
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Är Röda Arméns stridsvagnar slut? För detta ser ju något riskabelt ut.

https://twitter.com/Osinttechnical/status/1504896206425804800

Ja det ser hemsnickrat ut från Afghanistan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Den styrande ryska generalen är Zap Brannigan.

Skicka våg efter våg tills det lyckas.

Flygplatsen ligger bara några km utanför staden, så ryssarnas kontroll över området verkar vara mycket bräcklig.

Vilka idioter, påminner om det klippet med han ryska soldaten igår. Där han berättade att alla som skickades in i början dog, men att de fortsatte skicka in folk. Bra länk Goseigen
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ja, till skillnad från alla Ukrainadårar så tycker jag det är ok att andra dör... Ni är ju för fan inte sanna. Och "obskyr". Snälla sluta tilltala mig.

Trist att du inte ens kan uttrycka just varför du älskar dödandet.

Det är väl egentligen bara någon sorts barbarisk lust du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in