Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Jag är ingen beundrare av nazister och facister och det vet du men trots det försöker du brunsmeta mig. Människor som beundrar massmördaren och nazistkolobratören Banderas har du i Ukraina och hos anhängare i väst, som du. Det är en hel del nazister från Europa som åkt ner för att bekämpa ryssen.
Jag brunsmetar inte alls dig. Ni rabiata rysspropagandister kan delas in i två halvor.
Den ena halvan som anför nazi-kortet och nazismetar Ukraina så mycket det bara går och anser att alla brottsliga handligar mot det ukrainska folket och dess nation är motiverade. Dit räknar jag dig.
Den andra halvan är hårdkokta nazister och antisemiter som i Poopin ser en ny Hitlergestalt som ska rädda dem från globohomo och judisk hegemoni.
Att ni - dessa ytterligheter - hittar varandra under den ryska fanan och gör gemensam sak är en gåta för oss andra som iaktar denna freakshow och hyckleri från din halva som nazismetar Ukraina samtidigt som du gör gemensam sak med den andra halvan.
Själv tycker jag det är ointressant att stämpla "nazister" till höger och vänster eller älta gamla stofiler som Banderas när vi har en nutida arvtagare till 40-talets nazism och fascism, nämligen den fascistiska styggelsen Z-Ryssland. Z-Ryssland bedriver samma kamp som Hitler gjorde där Z-Ryssland önskar förgöra svagare stater för lebensraüm och annektering.