Citat:
Ursprungligen postat av
Saggi
Polen är helt skräckslagna, liksom balterna.
Så som Polen håller på så vore det otroligt om de inte skickade trupper. Det skulle inte vara förvånande om de sprängde Nord Stream också.
Jag har också läst det där inlägget som du har översatt från Telegram.
Har du aldrig någon egen uppfattning?
Uppge åtminstone källan istället för att bara kopiera texten som om den vore din, ok?