2022-12-08, 20:57
  #271681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Polen är helt skräckslagna, liksom balterna.
Så som Polen håller på så vore det otroligt om de inte skickade trupper. Det skulle inte vara förvånande om de sprängde Nord Stream också.
Jag har också läst det där inlägget som du har översatt från Telegram.
Har du aldrig någon egen uppfattning?

Uppge åtminstone källan istället för att bara kopiera texten som om den vore din, ok?
Citera
2022-12-08, 20:58
  #271682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Varför kommer du dragandes med dynga som ingen normal svensk tror på, kära ryssjävel.

För det är omöjligt eftersom Expressen och Aftonbladet inte skriver om det.
Och då kan det såklart inte vara sant.
Citera
2022-12-08, 20:59
  #271683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Jag har också läst det där inlägget som du har översatt från Telegram.
Har du aldrig någon egen uppfattning?

Uppge åtminstone källan istället för att bara kopiera texten som om den vore din, ok?

He he. Jag har inte översatt något från Telegram.
Citera
2022-12-08, 21:00
  #271684
Medlem
Polen har nog aldrig varit så orädda för ryska armen som nu. De har ju bevisat sig halvt inkompetenta i striderna mot urkrainarna. Deras materiel töms för var dag som går, raketerna, rekryterna, ammunitionen, flygplanen, allt är sämre än polackernas diton
Citera
2022-12-08, 21:01
  #271685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Polen är väst, pucko.

Ja men bilderna kommer fortfarande från Polen, då.
Citera
2022-12-08, 21:02
  #271686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Det är ingen hemlighet längre att de har avsatt militärkyrkogård i Polen för polska trupper som stupar i kriget mot Ryssland.

Polen har alltså inte trupp i Ukraina. Bara så vi har det klart för oss.
Citera
2022-12-08, 21:03
  #271687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Om det hade varit motsvarande bilder från Ryssland så hade du säkert trott på det.

Sen att många polacker som kan slåss gör det tvivlar jag inte en sekund på. De har all anledning. Kan till och med tänka mig att de får en klapp på axeln och lyckönskningar när de tar tjänstledigt. Gäller nog hela Östeuropa.
Citera
2022-12-08, 21:03
  #271688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
För det är omöjligt eftersom Expressen och Aftonbladet inte skriver om det.
Och då kan det såklart inte vara sant.

Nej, sannolikheten för att det är sant är extremt låg med tanke på att du inhämtar dina "kunskaper" från mytomanlandet nummer 1.
Citera
2022-12-08, 21:03
  #271689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Skit i vad? Uppenbar fakta?

Vad en tidning gör eller inte gör.
Citera
2022-12-08, 21:04
  #271690
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Polen har nog aldrig varit så orädda för ryska armen som nu. De har ju bevisat sig halvt inkompetenta i striderna mot urkrainarna. Deras materiel töms för var dag som går, raketerna, rekryterna, ammunitionen, flygplanen, allt är sämre än polackernas diton


App, app, app. Enligt vår högt uppsatta guru Saggi har vi idag fått lärt oss att ryssen armé växer i krig medans väst arméer krymper i fred. Så väst får akta sig snart.
Citera
2022-12-08, 21:06
  #271691
Medlem
Fortsätter smälla på ryska/ryskockuperade flygbaser. What air defence doing?

https://twitter.com/NOELreports/status/1600935059909152768
Citera
2022-12-08, 21:08
  #271692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
App, app, app. Enligt vår högt uppsatta guru Saggi har vi idag fått lärt oss att ryssen armé växer i krig medans väst arméer krymper i fred. Så väst får akta sig snart.

Hur länge ska Rysslands armé räknas som världens andra? Den krymper i takt med att länderna runt om vaknar ur törnrosasömnen och rustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in