Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Svt? Verkligen.. Är snarare du som inte begriper att fd ukrainska territorier nu är påväg att uppgå i den Ryska Federationen.
Lär inte inträffa på ett legalt sätt

Inte Rysslands beslut att ta .
Enda sättet att fixa situationen är att lämna Ukraina och Krim stöda upp all OXA samt erbjuda Ukraina ett oerhört krigsskadestånd samt barn och änkepensioner till samtliga drabbade . Glöm inte att fängsla de som utfärdat illegala order samt de krigsförbrytare som efterfrågas
Annars kanske andra börjar utropa " fria stater " på Ryskt territorium och säger till er att hålla käft och gilla läget . Sådana prejudikat vill du nog inte stifta