2022-09-23, 18:56
  #221317
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Här beskriver en person varför Ukraina måste vinna, eller väst. Europa är i krig så länge Putin är kvar i makten, han måste besegras precis som Hitler var tvunget att besegras.

https://vm.tiktok.com/ZMFdcrqXL/

Dom måste väl släcka honom?
Citera
2022-09-23, 18:57
  #221318
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Självklart !
Här har ni en ny last att gömma.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=43c1c6
Trevligt!

Kan det vara 300 km raketer till HIMARS?

Eller kanske några tusen Excalibur eller Bonusgranater?

Inte roligt att vara ryss nu i Ukraina....
Citera
2022-09-23, 18:58
  #221319
Medlem
Tillssons avatar
Det var värst vad många som känner sig Butt Hurt av att en iransk drönare obehindrat flyger in och träffar någonting i Odessa!
Citera
2022-09-23, 19:00
  #221320
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Dom måste väl släcka honom?
Det bord ju iså fall hänt för länge sen.

Han gömmer sig ju i en bunker i sin egen underjordiska stad.

Det är bara några få som har möjlighet att fimpa honom.

Tror det är mer troligt att han gör det själv.


Snacka om ångest han måste ha i dag då han ser vad han drog igång....
Citera
2022-09-23, 19:03
  #221321
Avslutad
Väldigt obehagligt 1,2 milj mans mobilisering

Nog finns det ett vapen till varje??

Sverige hade ju 1 million man på 80-talet

Fyfan.
och krutfabriker och patrinfabriker tror jag de kan hålla igång
Citera
2022-09-23, 19:04
  #221322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Det var värst vad många som känner sig Butt Hurt av att en iransk drönare obehindrat flyger in och träffar någonting i Odessa!

Att träffa nånting betyder ingenting, det kan alla göra.
Att träffa ett värdefullt mål är det som räknas...
Citera
2022-09-23, 19:05
  #221323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Väldigt obehagligt 1,2 milj mans mobilisering

Nog finns det ett vapen till varje??

Sverige hade ju 1 million man på 80-talet

Fyfan.
och krutfabriker och patrinfabriker tror jag de kan hålla igång

Ryssen är ett skämt, vad är du rädd för?
Citera
2022-09-23, 19:06
  #221324
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Det var värst vad många som känner sig Butt Hurt av att en iransk drönare obehindrat flyger in och träffar någonting i Odessa!

Va!

Snacka om projicering! Vi har sett hundratals TB drönare spränga hundratals ryska pansarfordon och andra mindre drönare spränga skiten ur massor av ryska soldater.

Varför skulle vi bli Butt Hurt av att se en möjlig Iransk drönare slå ner nånstans i Odessa?

Det verkar ju i så fall att dessa drönare saknar kamera?
Citera
2022-09-23, 19:06
  #221325
Medlem
QuietExits avatar
Nu får Ukraina se upp när de här elit soldaterna är framme https://twitter.com/francis_scarr/status/1573328142563168263?s=20&t=nm6zlwcHkQI8MeZ4AxZlFQ
Citera
2022-09-23, 19:07
  #221326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Väldigt obehagligt 1,2 milj mans mobilisering

Nog finns det ett vapen till varje??

Sverige hade ju 1 million man på 80-talet

Fyfan.
och krutfabriker och patrinfabriker tror jag de kan hålla igång

En miljon med handgranater och Kalashnikov kommer Ukraina blåsa bort med sina tunga och moderna vapen.
Citera
2022-09-23, 19:09
  #221327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Har du Googlat på det eller kom du på det helt själv ...? Jösses!

Menar du att träffa ett daghem eller ett bostadshus är viktigt?
Berätta mer om ditt resonemang så att jag slipper googla ryska doktriner.
Citera
2022-09-23, 19:12
  #221328
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
En miljon med handgranater och Kalashnikov kommer Ukraina blåsa bort med sina tunga och moderna vapen.

Också fruktansvärt. Rena slakten ju. Sjuka tider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in