Citat:
Ursprungligen postat av
Invektiv72
Dom måste väl släcka honom?
Det bord ju iså fall hänt för länge sen.
Han gömmer sig ju i en bunker i sin egen underjordiska stad.
Det är bara några få som har möjlighet att fimpa honom.
Tror det är mer troligt att han gör det själv.
Snacka om ångest han måste ha i dag då han ser vad han drog igång....