Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Risken för att Sverige skulle attackeras av Ryssland var minimal innan vi begärde inträde i Nato och nu har den tyvärr stigit…
Varför skulle ryssarna få brist på bröd? R u crazy man?
Ökat? Vi är med i NATO, vad ska mongolen göra?
Återigen, erat 3 dagars krig mot lillebror Ukrainas hemvärn har tvingar er att plocka fram era T-62. Vad tror du NATOs trupper gör med mongolen särskolearmé?
Brist på bröd? Nä, det kanske är det ni inte får brist på men allt annat?