Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Generellt så bombar Ryssland inte civila byggnader,
...örutom då i majoriteten av konflikter de varit inblandade i.
De brända byarna i Georgien, Grozny, Aleppo.
Eller när de bombade 4 sjukhus på 12 timmar i syrien...
Men nej nej, generellt sett så bombar Ryssland inte civila byggnader. Tex bombar de inte så många civila byggnader som ligger på ställen där de inte är i konflikt. Island tex, där har de generellt sett inte bombat en enda civil byggnad.
Civila mål och infrastruktur för att sänka moralen har ALLTID var den Ryska spelboken. ALLTID.