2022-08-25, 07:20
Medlem
Odd3lishs avatar
Skulle vara kul att höra din story, hur du mår efter att ha tjackat så länge! Förövrigt håller jag med, rent skräp som säljs numera.
Citera
2022-08-25, 07:27
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Skulle vara kul att höra din story, hur du mår efter att ha tjackat så länge! Förövrigt håller jag med, rent skräp som säljs numera.
Haha ja man undrar ju nästan om det är en trolltråd

Det kanske är dags för TS att skaffa ett recept från doktorn med tanke på hur länge han hållt på
Citera
2022-08-25, 07:51
Medlem
TheJackets avatar
Är väl bankat med nån RC säkert. Alternativt är det bara RC
Citera
2022-08-25, 08:01
Medlem
ruttenfimps avatar
Tror inte det finns kvar något hederligt amfetamin längre. Bara skit som finns nu tycker jag.
Citera
2022-08-25, 08:02
Medlem
testa s isomer keta små doser istället. det kanske är härligare för dig och ingen baksmälla med ångest som tjack ger.
Citera
2022-08-25, 08:13
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det lättaste torde ju vara att bli tagen av polisen, med dessa skitgrejer på dig så du får det analyserat. Antar att du redan har ett gäng domar på dig, så varför inte få det svart på vitt.

Nu har inte jag hållit på under de senaste åren, men jag tycker detta "nya" skräpet fasades in när flugsvamp slog upp portarna och kapplöpningen om lägst tjackpriser på onlinemarknaden drog igång. De som inte injicerade verkade tycka att denna nya dyngan var OK med tanke på priset. Men för oss krypskyttar var det en helt annan historia. Värdelöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
testa s isomer keta små doser istället. det kanske är härligare för dig och ingen baksmälla med ångest som tjack ger.

Kan du ta ditt jävla flum till någon tråd där det hör hemma?
Citera
2022-08-25, 08:25
Medlem
Airwave92s avatar
Bankat skit med RC, är jag rätt säker på
Citera
2022-08-25, 11:56
Medlem
BigFatCones avatar
Är det helt enkelt inte dexamfetamin då? För på mig så är det exakt dex fungerar. Inte trött, inte hungrig, kan göra shit i evigheter. Men utan glädjen och klarheten som vanligt tjack ger.
Citera
2022-08-25, 12:55
Medlem
Har bara hållt på sedan 90 talet så missat preludin ocy pervertin men det du menar tror jag om det är samma, inte någon ny sort utan något nytt dom blandar med. Socker känner man ju på lukten men detta lunktar lite mer åt mjölersättningshåller och är garanterat en organisk substans. Förr kunde man ju få MgSo4 bomullstjack till och från men detta är något annat, kanske faktiskt kan vara Typ liknande vägsalt då det precis som mgs04 används för att binda vatten och torka produkten innan sulfatutfällningen

Så jag tror bara dom blandar med annat. Jag mäster alltid ph och ifta smältpunkt och ibland tlc men inte detta då jag bara köpte en gång och sedan aldrig mer.

Det kan också vara rester utav natriumborohydrid då det används med copparnanopattiklar i en ganska ny framställningsprocess. (Processen rapporterades först av en svensk faktislt) 2016 och den bekräftades av kockar runt 2018
Citera
2022-08-25, 13:25
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waelissimo
Har bara hållt på sedan 90 talet så missat preludin ocy pervertin men det du menar tror jag om det är samma, inte någon ny sort utan något nytt dom blandar med. Socker känner man ju på lukten men detta lunktar lite mer åt mjölersättningshåller och är garanterat en organisk substans. Förr kunde man ju få MgSo4 bomullstjack till och från men detta är något annat, kanske faktiskt kan vara Typ liknande vägsalt då det precis som mgs04 används för att binda vatten och torka produkten innan sulfatutfällningen

Så jag tror bara dom blandar med annat. Jag mäster alltid ph och ifta smältpunkt och ibland tlc men inte detta då jag bara köpte en gång och sedan aldrig mer.

Det kan också vara rester utav natriumborohydrid då det används med copparnanopattiklar i en ganska ny framställningsprocess. (Processen rapporterades först av en svensk faktislt) 2016 och den bekräftades av kockar runt 2018

Jag vet inte och vill inte veta. Lagt tjacket helt på hyllan för ett taggen. Dels för att det är en sleten livsstil och dels för att tjacket, precis som du säger bara håller en vaken och man kommer knappt ut soffan på skiten.
Citera
2022-08-25, 13:30
Medlem
nakamotos avatar
På risken till offtopic men är det inte väldigt lustigt att det är just gamla amfetaminister som alltid klagar på att varorna "alltid var bättre förut"? Kan det möjligen inte vara så enkelt att långtgående amfetamin missbruk förstör binjurens förmåga att producera noradrenalin, eller att dopaminbindande synapser i hjärnan bränts ut till den mån att ruset av amfetaminen förändras markant? Det är sällan man hör gamla haschgubbar gnälla om kvalitén på samma sätt. Sen finns det ju mängder med starkt tjack i Sverige just nu, är du missnöjd med bankningen kan du alltid tvätta tjacket och få svart på vitt hur bankat det är. (som jag förstått det)
Citera
2022-08-25, 15:37
Medlem
Kört av och till i runt 20 år, så gott som dagligen i fem men lagt verktygen på hyllan senaste tre åren. Jag tycker att det går upp och ner med både sönderstampat pulver som man måste skjutsa ett halvt gram samt fulbank med otestade kinaanaloger som man blir helt skruvad av ena månaden för att bli stabila grejer andra månaden, så fort en stabil kran blir nypt måste man sålla genom strulkranarna tills man hittar en stabil igen. Men det bra dojjorna jag hittar idag är lika bra som de jag hittade för tjugo år sedan. Nu bor jag långt norrut och en hel del jag köper hämtas från Finland, men jag tvivlar på att det ska göra någon skillnad, jag tror helt enkelt att allt tyvärr blir gråare med åren och ruset när jag var 20 kommer jag aldrig tillbaka till som 40 åring.
My two cents åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in