• 1
  • 2
2022-02-20, 23:32
Medlem
Är det värt att beställa från DeepWeb shoppar? Vad är risken att det fastnar i tullen med besök från plitarna? Har ingen direkt lust att köpa från gängen i Malmö som sen köper vapen för det... Vill bara ha det som borde vara tillgängligt på Systemet... Det beror väl också på shoppen hur bra de paketerar etc. Men igen, vad brukar risken vara? 1 på 50?
Citera
2022-02-20, 23:34
Medlem
allseeingeyees avatar
Varför skulle inte pengarna gå till vapen via dw? Haha
Citera
2022-02-20, 23:48
Medlem
Finnj-vels avatar
Om du beställer från utlandet så är det ca 8/10 paket som blir beslagtagna enligt statistiken från år 2021. Inrikes så 0/10.
Citera
2022-02-21, 00:55
Medlem
Finns clearnet shoppar också och inget fastnar i tullen om du beställer inrikes. Men pengarna går till gängen ändå även fast du inte handlar direkt av gängen, förstår inte varför nojjar över det
Senast redigerad av kurrekosmos 2022-02-21 kl. 00:57.
Citera
2022-02-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Är det värt att beställa från DeepWeb shoppar? Vad är risken att det fastnar i tullen med besök från plitarna? Har ingen direkt lust att köpa från gängen i Malmö som sen köper vapen för det... Vill bara ha det som borde vara tillgängligt på Systemet... Det beror väl också på shoppen hur bra de paketerar etc. Men igen, vad brukar risken vara? 1 på 50?

Innan det nya fascist lagarna kommer så är det rätt säkert att beställa så länge du beställer inom swe, har du ingen målvakt så hoppa över beställningar från utlandet då vi lever i ett kommunist land där de öppnar stora delar av din utlandspost (snart kommer de börja öppna din inrikes post med).

Staten vill att du handlar droger av gängen och stöttar deras vålds kampanj, finns ingen annan anledning varför de jagar folk som beställer 5g/10g gräs/hash.
Citera
2022-02-24, 04:13
Medlem
Beror på vilken vendor du köper av.
5/6 paket har kommit fram när jag köpt från DW. 1 från flugsvamp1(yep og fs) kom aldrig fram ett annat kom fram.
Men senaste året har jag bara beställt från en enda vendor utrikes med den sjukaste stealth jag sett.
4/4 paket har kommit fram inom 8 dagar. Sjukt bra priser med och dunder gräs dessutom kommer aldrig köpa inrikes igen, pissigt standardskit och dubbelt så dyrt dessutom.
Jag tycker att det lätt är värt det men det beror på land och vendor du beställer ifrån.
Senast redigerad av pappana 2022-02-24 kl. 04:44.
Citera
2022-02-24, 12:58
Medlem
Om du bor nära Stockholm skulle jag rekommendera att du tar och bokar dig en flygbiljett till Amsterdam och åker dit och röker istället. Slipper du sponsra Yasin och Halal och vad fan de nu heter. Bättre och billigare röka dessutom
Citera
2022-02-24, 23:33
Om du inte vill stödja gängen är det bäst att du själv odlar fram ditt eget
Citera
2022-03-07, 00:19
Medlem
erkkfans avatar
1. Du behöver inte jaga någon skum kran som alltid har "det bästa" som egentligen är standardskiten.
2. Du kan faktiskt läsa omdömen och ifall en säljare lurar sina kunder så klarar dom sig inte länge på DW, ryktet spelar faktiskt roll där.
3. Härligt att få det rakt i brevlådan.
4. Oftast så är skiten du beställer ljusår bättre än gatans.
5. Du behöver inte oroa dig över att din gatukran har span på sig och att du därmed också blir kartlagd hos farbror blå.

Så ja, visst är det de.
Citera
2022-03-26, 23:12
Bannlyst
Min personliga åskikt är att det abolsut är värt det om du har pengarna för det sålänge det gäller eget bruk. (anledningen är främst för att kvalitén kontra priset är mycket bättre ifall du beställer direkt från säljare i Spanien/Tyskland/Holland osv) + att du säkert lär spara flera år i din totala livslängd genom att inte röka den kommersiella skiten som säljs i Sverige för det mesta tragiskt nog kan jag tänka mig.

I min erfarenhet skulle jag säga att cirka 8-9 av 10 kommer igenom tullen sälänge det är bra förpackat och lukt fritt och under 50g (eget bruk mängder) Vissa säljare erbjuder även 50% reship ifall det stoppas.

I händelse av att det stoppas så behöver du vara beredd på att tullen kommer kontakta dig via brev och fråga om du har nån kännedom om försändelsen (då behöver du bara egentligen svara nej och att dom kan dra åt helvete egentligen pga för att dömma eller åtala dig behöver dom kunna bevisa att det det faktist är du som har beställt sakerna. (Vilket dom inte kan då det är krypterat via darkweb osv).

Men svar ja, absolut värt det skulle ja säga.
Citera
2022-03-27, 01:35
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Om du inte vill stödja gängen är det bäst att du själv odlar fram ditt eget

Eller köper av en säljare på DW som odlar själv?
Citera
2022-03-27, 10:43
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Om du beställer från utlandet så är det ca 8/10 paket som blir beslagtagna enligt statistiken från år 2021. Inrikes så 0/10.

Enligt vilken statistik? Låter som något du kladdat ihop med arslet och en krita.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in