2022-02-18, 19:18
Medlem
johnthedickholmess avatar
Någon som kom ihåg henne från verkligheten? Håller sig Netflix till verkligheten?

Värre än nutidens Tinderbedragare?
Citera
2022-02-18, 19:22
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Någon som kom ihåg henne från verkligheten? Håller sig Netflix till verkligheten?

Kan bara konstatera att jag inte orkade kolla klart. Värdelös serie. Aldrig hört talas om henne innan men läste lite på wikipedia. Verkar ju som de ivart fall följer det som står där…
Citera
2022-02-18, 19:28
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Kan bara konstatera att jag inte orkade kolla klart. Värdelös serie. Aldrig hört talas om henne innan men läste lite på wikipedia. Verkar ju som de ivart fall följer det som står där…

Jag snabbspolade emellanåt. De kunde klippt den bättre. De sjönk ner i takt i vissa avsnitt. Men annars rätt kul. Galen ryska/tyska. Helt maniac. Mer narcissist än Trump.
Citera
2022-02-18, 19:41
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Jag snabbspolade emellanåt. De kunde klippt den bättre. De sjönk ner i takt i vissa avsnitt. Men annars rätt kul. Galen ryska/tyska. Helt maniac. Mer narcissist än Trump.

Då ska jag ge den ett försök till. Jag stängde efter en kvart....
Citera
2022-02-19, 16:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
(FB) Inventing Anna (Netflix)
Citera
2022-02-19, 21:59
Medlem
Citat:

Ska kolla sista avsnittet nu. Men i introt till varje avsnitt så står det att allt är verkligt förutom det som är påhittat.
Citera
2022-04-23, 12:19
Medlem
Otroligt spännande story som jag gärna hade sett som kanske en film. Men sju timmar, näe. Stängde av efter 23 minuter.

Vad jag förstår är ram-storyn fakta, men under dessa sju timmar är det sedan en massa blaha, blaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in