Var den här varningen rätt utfärdad? Hade de räckt med att bara ta bort inlägget om man ansåg att det inte följde forumets riktlinjer? Enligt min bedömning får man inte bara posta en länk vid en trådstart, men det tyckte inte Amiron.
Citat:
Så här står det i riktlinjerna:
Postar man en länk och vill diskutera får man förklara vad man vill diskutera sen också citera lite från länken eller förklara så att de som läser förstår vad ämnet handlar om.
Samma sak gäller med inlägg, som för TS.
Mvh
Ursprungligen postat av Amiron
Citat:
Ge mig ett exempel vad inlägget skulle innehålla mer än en länk, så jag kan förbättra mig i framtiden.
Ursprungligen postat av TompaO
Citat:
Att bara posta en länk utan vidare förklaring är trams och ot en riktlinjerna som finns för R&S.
(FB) Riktlinjer (läs Innan du postar)
Mvh
Nej det är det inte. Det är relavant för diskussionen, och förhoppningen var att någon skulle plocka upp ämnet utifrån min länk och diskutera vidare.
Citat:
Citat:
Motivera ditt beslut. Hora-Madonna-komplexet är 100% relevant i en diskussion om varför män är otrogna.
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Varför otrogen, men väljer vara kvar i förhållandet?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Varför otrogen, men väljer vara kvar i förhållandet?
Citat:
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Att bara posta en länk utan vidare förklaring är trams och ot en riktlinjerna som finns för R&S.
(FB) Riktlinjer (läs Innan du postar)
Mvh
Ge mig ett exempel vad inlägget skulle innehålla mer än en länk, så jag kan förbättra mig i framtiden.
Så här står det i riktlinjerna:
Postar man en länk och vill diskutera får man förklara vad man vill diskutera sen också citera lite från länken eller förklara så att de som läser förstår vad ämnet handlar om.
Samma sak gäller med inlägg, som för TS.
Mvh