2022-02-21, 19:49
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
De var upplyftande nyheter.
Har alltid tyckt jävligt illa om just bibliotekarier

Lustigt det där... men vill ändå fråga hur i helvete du kan göra det?

Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Behöver vi verkligen allmäna bibliotek idag där någon lågavlönad tant får gå runt och torka asylsås från skärmar? Deras sista kunder måste dött för länge sen och bibliotek känns lika förlegat som arbetsförmedlingen.…

Om vi tar en karta över valfri svensk stad, tittar på en stadsdel och markerar bibliotek och pizzerior... ger det en hint om hur degenererade våra samhällen är. Jag känner ingen bibliotekarie men tror nog att fördomarna överträffat sig själva många ggr. Jag tycker om bibliotek, som de var när jag var där och de fyller en funktion vi ska värna. Och vi ska köra ut pack, våld och droghandel. Jag planerar ett besök på mitt lokala i veckan, just med anledning av.
Citera
2022-02-24, 18:28
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Lustigt det där... men vill ändå fråga hur i helvete du kan göra det?

Om vi tar en karta över valfri svensk stad, tittar på en stadsdel och markerar bibliotek och pizzerior... ger det en hint om hur degenererade våra samhällen är. Jag känner ingen bibliotekarie men tror nog att fördomarna överträffat sig själva många ggr. Jag tycker om bibliotek, som de var när jag var där och de fyller en funktion vi ska värna. Och vi ska köra ut pack, våld och droghandel. Jag planerar ett besök på mitt lokala i veckan, just med anledning av.

bibliotekarier är så gott som till 99,999 % vänster och PK vurmare.
Smaka på sin egen medicin helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in