• 1
  • 2
2022-02-16, 10:12
Det verkar vara en djup rotad kultur i Afghanistan men också Iran att männen är intresserad ha sexuella relationer vare sig med våld eller frivilligt med småpojkar.

I Afghanistan har man dessutom en speciell kultur som heter Bacha Bazi. Bacha bazi är en företeelse i Afghanistan där unga pojkar tas ifrån sina (fattiga) familjer i 11–13-årsåldern som sexslavar till äldre män. Det är ganska vanligt att i Iran och Afghanistan så har männen redan i tonåren förgripit sig sexuellt på andra småpojkar eller har sexuella relationer med dem.

Detta är anledningen till varför tjejerna anses vara mer värda för att behålla sina oskulder och hedern inom familjen eller landets kultur men en gubbe som inte klarar av att hålla sin kåthet är det därför socialt accepterat att istället förgripa sig på småpojkar och tömma sig genom dem tills det är dags för de att gifta sig med en kvinna som de sedan köper kvinnan av den pappan som ger bort henne i utbyte mot pengar, varor eller tjänster.

Det är dessa individer från de två länderna som begår de allra mest grova sexualbrott som finns i världen, främst mot unga pojkar, att våldta småpojkar var något väldigt nytt och ovanligt brott i Sverige men som senare blev ganska vanligt när migranter eller de sk ensamkommande afghanerna blev fler i Sverige.

Den nu omtalande gamla fallet Kevin 4 år som blev våldtagen och sen mördad begicks av en afghan/iranier är ett av de äldsta exempel vi har. Men det finns fler fall där svenska pojkar blivit våldtagna av afghaner. Ni får själva söka efter artiklarna.

Kan det vara såhär att dessa som begår de här typ av sexualbrott mot småpojkar har själva blivit utsatt för det när de var unga eller har det bara och göra med genetisk defekta individer dvs att det ligger i generna att våldta och mörda?
Senast redigerad av doc-leaks 2022-02-16 kl. 10:30.
Citera
2022-02-16, 10:17
Medlem
mikaelss avatar
’Iranier och afghaner’? Hazarer är den korrekta benämningen, oavsett ursprungsland. Lika populära som zigenare, av ungefär samma skäl.
Citera
2022-02-16, 10:21
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
’Iranier och afghaner’? Hazarer är den korrekta benämningen, oavsett ursprungsland. Lika populära som zigenare, av ungefär samma skäl.

Så sant. Hazarer är inte Iranier. Lika hatade i Iran som i alla andra länder
Citera
2022-02-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks

Kan det vara såhär att dessa som begår de här typ av sexualbrott mot småpojkar har själva blivit utsatt för det när de var unga eller har det bara och göra med genetisk defekta individer dvs att det ligger i generna att våldta och mörda?

Kan mycket väl vara så att de själva utsatts för liknande händelser. Om de är uppvuxna i en miljö där detta ansses nomalt så vet de ju inget annat. Ur vårt perspektiv har de så klart något fel i skallen och kommer inte kunna anpassas och kostar lidande och stora summor pengar. Därför har dessa individer inget här att göra. Jag kan för mitt liv inte begripa varför Sverige har så enormt behov av att ta in just Afghaner (Hazarer) och Iranier. Men, finns redan oändligt många trådar om detta ämne :-)
Senast redigerad av Bebbanburg 2022-02-16 kl. 10:28. Anledning: stavfel
Citera
2022-02-16, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Så sant. Hazarer är inte Iranier. Lika hatade i Iran som i alla andra länder

Hazarer är ett persisktalande folk eller är ett iransk folk. De är dessutom shia muslimer så nej de är inte hatade i Iran, då Iran välkomnar mer de som är shia. Det där om att alla hatar hazarer stämmer inte och är propaganda för att migrationsverket ska ta emot de som förtryckta minoriteter. De må vara mest hatade i Afghanistan men de flesta flytt till Iran då Iran som sagt vill ha mer av shia muslimer.

Jag är själv från Mellanöstern och vet ganska mycket vad jag pratar om eller vilka typ kultur och människor som finns där.
Citera
2022-02-16, 10:41
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Hazarer är ett persisktalande folk eller är ett iransk folk. De är dessutom shia muslimer så nej de är inte hatade i Iran, då Iran välkomnar mer de som är shia. Det där om att alla hatar hazarer stämmer inte och är propaganda för att migrationsverket ska ta emot de som förtryckta minoriteter. De må vara mest hatade i Afghanistan men de flesta flytt till Iran då Iran som sagt vill ha mer av shia muslimer.

Jag är själv från Mellanöstern och vet ganska mycket vad jag pratar om eller vilka typ kultur och människor som finns där.

Nej du snackar skit. Hazarer pundar och begår brott i Iran med och är hatade där. Att de är Shiamuslimer spelar ingen roll.

Om Iran älskar alla som är shia så kan du fråga dig själv varför Iran stöttade Armenien mot Azerbaijan
Citera
2022-02-16, 10:46
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Det här med pedofili bland vissa religiösa grupper och folkslag inte lätt att förstå sig på.
Här pratar Oprah Winfrey med en Judisk kvinna som kommer från en familj som i många generationer sysslat med det. https://www.youtube.com/watch?v=n7QXz6hDtxI

Ja, om det är sant eller lögner vet vi inte.
Men att vi utomstående måste tro på det, det verkar uppenbart.

Vår tro på pedofiler verkar spela en enorm roll i sammanhanget.
Citera
2022-02-16, 11:36
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Det ligger i Afghanistans kultur att ha sex med dansande pojkar så de tar med vanor hit. När det gäller Kevinfallet så vet man i dag ännu ej vem som mördade Kevin så där ska man vara lite försiktig med gå ut med info att det var Afghaner. Det kan ju varit de som som polisen trodde också?
Citera
2022-02-16, 11:42
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Kan mycket väl vara så att de själva utsatts för liknande händelser. Om de är uppvuxna i en miljö där detta ansses nomalt så vet de ju inget annat. Ur vårt perspektiv har de så klart något fel i skallen och kommer inte kunna anpassas och kostar lidande och stora summor pengar. Därför har dessa individer inget här att göra. Jag kan för mitt liv inte begripa varför Sverige har så enormt behov av att ta in just Afghaner (Hazarer) och Iranier. Men, finns redan oändligt många trådar om detta ämne :-)
En helt korrekt ståndpunkt. Jag har personligen ingen princip när det gäller antalet invandrare vi tar in. För min del kan gärna hundratusentals danskar och norrmän invandra om de så vill. Jag skulle bara vara stolt om så hände. Men dessa jävla Hazarer nog det folkslag jag mest hatar (ja, hatar, för de är ett jävla pack alltid) så ja det är obegripligt.
Citera
2022-02-16, 12:42
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Det ligger i Afghanistans kultur att ha sex med dansande pojkar så de tar med vanor hit. När det gäller Kevinfallet så vet man i dag ännu ej vem som mördade Kevin så där ska man vara lite försiktig med gå ut med info att det var Afghaner. Det kan ju varit de som som polisen trodde också?

Det sannolika är att det var den kurdiska killen som sen blev dömd för våldtäkt(!) på en 3 åring 100 m bort.
Den här sjuka individen ska befinna sig i Norge enligt en annan tråd.

Det är helt klart vanligt med övergrepp och pedofili i islams länder. Alla kvinnor är inlåsta och männen går i klänning. Det blir som i fängelser fast det finns barn omkring.
Afghanistan är förmodligen ett extra förfallet exempel.
Citera
2022-02-16, 13:21
Medlem
Xpander-s avatar
och tack vare svenska kvinnor och veka soyboy "män" är detta nu etablerat i sverige.. idioter.
Citera
2022-03-20, 17:23
Medlem
Bland den gamla tidens upptäcktsresande i Asien var homosexualitet känt som den "persiska synden".
Afghanerna och perserna tillhör samma kultursfär.
Senast redigerad av Duck-Lips 2022-03-20 kl. 17:27.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in