Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
För att monogami förhållande har aldrig fungerat och kommer aldrig fungera heller. Det är människan som har konstruerat det genom religion för att på så sätt kontrollera mäns och kvinnors sexualitet.
Människan är inte programmerade för att ha en sexpartner hela livet ut. Ett öppet giftemål eller förhållande är det enda som kan lösa hela den problematiken. Men tyvärr det är alldeles för många needy och desperata kvinnor och män som gör invändningar på det jag säger pga de tror kan äga någon sexuellt.
Människor är inte programmerade att inte stjäla men det går ju liksom bra för majoriteten att leva utan stöld. Människan är inte programmerad att kunna IT, men det går att lära sig. Människan är inte programmerad att lyfta sin kroppstyngd, men det går att träna upp.
Människan är inte programmerad att gå i skolan, så skolgång ska avskaffas. Människan är inte programmerad att lyda lyda trafikregler och därför bör trafikregler avskaffas.
Människan är inte skapad för nåt som vi har idag, det är bäst att vi bara lever efter våra basala drifter för att det är det människan är programmerad för och är den logiska meningen med livet. Det är synd att sluta läsa för att det är verkligen inte programmerat i mig av naturen utan är bara ett hemskt påfund av patriarkatet. All kommunikation ska ske med emojis i jämlikhetens namn. Jag håller på att läsa emoji-översättningen av 50 Shades och det är riktigt bra grejer. Handlingen går äntligen ihop för mig.
Människan är inte programmerad att vara hane eller hona, utan just beteende som passar ihop med könsorgan är förtryck och saknar noll förankring i biologin. Män är djur!