• 1
  • 2
2022-02-14, 20:33
Det händer sjukt mycket false flag i vår värld.

Jag förhåller mig starkt på att alla dessa händelser nedan var false flag:

- 9/11 , min starka teori är att den var regisserat av judar med globalist eliten för att invadera Mellanöstern.

- Islamska staten, skapat av judar och globalisterna för att krossa och skapa mer oro/ splittring i Mellanöstern så att ingen ska behöva se över vad Israel gör samt att få flyktingar på flykt till västvärlden. Notera att IS attackerade aldrig de syriska styrkorna eller Israel utan bara gav sig på kurder och sunnimuslimer.

- Coronapandemin, återigen skapat av globalisterna och delvis judiska elit familjer. För att starta om ekonomin samt utöka makt och kontroll.

En vacker dag önskar jag att sanningen ska komma fram officiellt för de här tre händelserna.

Vad hade ni önskat få bekräftat?
Senast redigerad av doc-leaks 2022-02-14 kl. 20:44.
Citera
2022-02-14, 20:47
Medlem
.ANDERSs avatar
Om du hade orkat läsa lite så hade då förstått att IS inte är någon konspiration. IS är förövrigt Sunni så du får nog läsa på lite mer ordentligt. Varför skulle ens IS ge sig på Israel?
Citera
2022-02-14, 21:04
Medlem
BekraftadNegers avatar
Det var alltså judar som fick islamister att flyga in i WTC och Pentagon? Judar som skapade IS trots att islamisterna själva vill ha IS? Judar som åkte till Kina och planterade virus?

Ja, du... vad har du rökt idag?

Är det även judar som ligger bakom att du och halva Sverige särskriver.
Citera
2022-02-14, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Om du hade orkat läsa lite så hade då förstått att IS inte är någon konspiration. IS är förövrigt Sunni så du får nog läsa på lite mer ordentligt. Varför skulle ens IS ge sig på Israel?

Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Det var alltså judar som fick islamister att flyga in i WTC och Pentagon? Judar som skapade IS trots att islamisterna själva vill ha IS? Judar som åkte till Kina och planterade virus?

Ja, du... vad har du rökt idag?

Era rått nazister. Det här är konspirationsteori forumet. Gå tillbaka I&I forumet och fortsätt runka åt er Hitler och SD som senare visade sig vara en nazist som lurade skjortan av alla européer.

https://www.history.com/news/study-s...ican-ancestors

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...av-judisk-bord
Citera
2022-02-14, 21:44
Medlem
Om Gud (Fadern, Sonen och den Helige Anden) finns
Citera
2022-02-14, 21:57
Medlem
ugh123s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Era rått nazister. Det här är konspirationsteori forumet.

Ursäkta mig min gode man, men det stavas faktiskt "råttnazister" och "konspirationsteori-forumet", allt annat är sä rskri vn in ga r.
Citera
2022-02-14, 22:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Det händer sjukt mycket false flag i vår värld.

Jag förhåller mig starkt på att alla dessa händelser nedan var false flag:

- 9/11 , min starka teori är att den var regisserat av judar med globalist eliten för att invadera Mellanöstern.

- Islamska staten, skapat av judar och globalisterna för att krossa och skapa mer oro/ splittring i Mellanöstern så att ingen ska behöva se över vad Israel gör samt att få flyktingar på flykt till västvärlden. Notera att IS attackerade aldrig de syriska styrkorna eller Israel utan bara gav sig på kurder och sunnimuslimer.

- Coronapandemin, återigen skapat av globalisterna och delvis judiska elit familjer. För att starta om ekonomin samt utöka makt och kontroll.

En vacker dag önskar jag att sanningen ska komma fram officiellt för de här tre händelserna.

Vad hade ni önskat få bekräftat?

Jag skulle gärna få bekräftat om det kan vara t.ex nån underrättelsetjänst eller förslagsvis ryska desinformationstroll som sprider såna här vansinniga konspirationsteorier om 9/11 etc.
Citera
2022-02-14, 22:36
Medlem
Timmervargens avatar
Jag är bombsäker på att judar inte existerar. Det hade jag gärna fått officiellt bekräftat.
Citera
2022-02-14, 23:19
Medlem
"Jag förhåller mig starkt på" att TS har en foliehatt på sig.

Men det vore kul att få bekräftat hur det gick för den där trevliga rånaren som rånade ett flygplan och flydde med fallskärm.
Citera
2022-02-15, 00:39
Medlem
9/11 är väl så gott som bekräftad? Wtc 7 som faller ihop mellan 2 andra hus, hur dom stora byggnaderna faller ihop som en kontrollerad rivning (?)

Hur som, Jag vill ha mera lokalt bekräftat

Vilka eller vem stod bakom mordet på Palme och Estonia.
Citera
2022-02-15, 11:57
Medlem
Citat:

Hahaha!
Citera
2022-02-15, 12:11
Medlem
ugh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
eller förslagsvis ryska desinformationstroll

Varför föreslår du just ryska desinformationstroll?

Är det för att du är vänsterbliven?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in