2022-02-14, 16:31
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Korrekt. Precis som Romarriket så fungerar bara USA sålänge de kan hålla sin enorma krigsmaskin igång genom ständiga krig över hela världen. Direkt när krigen tar slut, som när Trump var president, börjar man bråka inbördes.

USA är ett avskyvärt land.

Håller helt och hållet med. Att deras folk köper den här dagispropagandan är bara ett bevis på hur hjärndöd gemena amerikan är. Finns så klart vettiga amerikaner men majoriteten är enligt min mening totalt urblåsta.

Hur vore det med ett proxykrig på amerikansk mark för en gångs skull? Tänker att dom har ju varit arrangör för dom flesta väpnade konflikterna dom senaste 80 åren och då vore det väl på din plats att resten av världen får använda USA som skjutbana. Finns definitivt gott om yta så alla får plats.
Citera
2022-02-14, 16:35
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Korrekt.

Instabilitet, skräck, krig och terror.

Härligt att när det rullades ut virus hot så försvann all terror era.

Det är så genomskinligt att man ärligt talat blir lite deppig med tanke på att så många köper hela narativet. Antingen så kan jänkarna hålla sig i sitt skitland eller så kan resten av världen komma till dom och lämna tillbaka det bly dom har spytt över alla.

En sak är säker, ingen vill ha dom här.
Citera
2022-02-14, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Tror Ryssarna verkligen att någon skulle köpa att Ukarina attackerar Ryssland?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...lanerar-attack
Handlar om vart man tar informationen ifrån. Självklart säger MI6 och USA detta, men hur sant är det? Om det var så att det var dom själva som planerade en false flag tror du dom hade gått ut och sagt det då eller hade det vart troligare att dom säger att ryssarna planerar det?

Lustigt att folk tror sig att dom kan skapa sig en bild av verkligheten genom propaganda. Underlag för att komma fram till vad som är sant har vi ju inte så på detta sätt kan man kanske lura sig själv att man har insyn.
Citera
2022-02-14, 17:06
Citat:
Är det CIA som dragit ihop 100.000 ryska trupper vid Ukrainas gräns?
Är det USAs problem?

Dessutom har NATO omringat Ryssland med sina baser. Helt på eget bevåg. Men det spelar dig säkert ingen roll, eller hur?
Citera
2022-02-14, 17:07
Medlem
Citat:
Är det USAs problem?

Dessutom har NATO omringat Ryssland med sina baser. Helt på eget bevåg. Men det spelar dig säkert ingen roll, eller hur?
Har NATO trupper vid Rysslands gränser?
Citera
2022-02-14, 17:31
Citat:
Googla Nato bases around Russia. Återkom sedan med någon Snopes-lögn om hur det är ”fejk news” och att det är Ryssland som kränker NATO genom att placera sitt land för nära de amerikanska baserna.
Citera
2022-02-14, 17:36
Medlem
Citat:
Googla Nato bases around Russia. Återkom sedan med någon Snopes-lögn om hur det är ”fejk news” och att det är Ryssland som kränker NATO genom att placera sitt land för nära de amerikanska baserna.
Jag har aldrig påstått att Ryssland kränker NATO.
Citera
2022-02-14, 17:43
Citat:
Jag har aldrig påstått att Ryssland kränker NATO.
Du frågade om USA har trupper nära de ryska gränserna. Jag bad dig bildgoogla.
Citera
2022-02-14, 17:46
Medlem
Citat:
Du frågade om USA har trupper nära de ryska gränserna. Jag bad dig bildgoogla.
Javisst har NATO trupper i NATO-länder. Även de som gränsar till Ryssland. Däremot är jag inte säker på att trupper och materiel är koncentrerat vid gränserna mot Ryssland.
Citera
2022-02-14, 17:47
Medlem
England och USA påstår.. Anar jag ett nytt "weapons of mass destruction" månntro?
Citera
2022-02-14, 17:47
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Du kan ju inte vara på riktigt. Hur blåögd får man bli?
Citera
2022-02-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Du kan ju inte vara på riktigt. Hur blåögd får man bli?
Det kanske jag är men jag vet att NATO avstod från att placera missiler i NATO-landet Polen, vid ett tidigare tillfälle, exempelvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in