2022-02-14, 01:23
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Är inte detta ett diskussionsforum?

Well, lär dig sporten då så har du något att tillföra.
2022-02-14, 01:24
Medlem
Citat:
Amerikansk fotboll är verkligen lika obegripligt som ointressant. Hur fan kan människor betala hela årslöner för biljetter?

Det är inte obegripligt, tvärtom jävligt simpelt och det är väl därför jänkarna älskar sporten. Själv nöjer jag mig med Finalen. Basket är egentligen min sport men det går inga NBA matcher när det är Super Bowl.
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Är inte detta ett diskussionsforum?

Varför vill du diskutera om något som du finner obegripligt och ointressant ?
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tob-i-as
Jävlar verkar vara good stafford idag.

Jag håller inte på något särskilt lag men jag trodde att Kupp skulle få dra större delen av receiving yardsen men det verkar som om OBJ har vaknat på rätt god sida också.
2022-02-14, 01:26
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Jag håller inte på något särskilt lag men jag trodde att Kupp skulle få dra större delen av receiving yardsen men det verkar som om OBJ har vaknat på rätt god sida också.

Håller med. Är kluven vilka jag vill ska vinna gillar stafford som QB och tycker det skulle va kul om han fick en ring.

Mest hoppas jag bara på en bra match.
2022-02-14, 01:29
Medlem
Första Super Bowlen. Verkar utveckla sig till en ganska ensidig match.
Med tanke på alla reklamavbrott så är det tråkigt att man inte får se de amerikanska Super Bowl reklamerna på Viaplay.
2022-02-14, 01:32
Medlem
Tob-i-ass avatar
En bengals TD hade varit fint nu.
2022-02-14, 01:33
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Det är inte obegripligt, tvärtom jävligt simpelt och det är väl därför jänkarna älskar sporten. Själv nöjer jag mig med Finalen. Basket är egentligen min sport men det går inga NBA matcher när det är Super Bowl.
Mitt problem med amerikansk fotboll är att det är en långsam sport som inte direkt jagar upp blodtrycket. Utöver så kallade field goals(?) så är varje poäng en arbetsam och långsam insats där man i play efter play vinner yard efter yard. Allting tar en sån förbannad tid och det är givetvis meningen eftersom då får man gott om reklampauser för bilbatterier och sportdrycker.

Det är en väldigt annorlunda sport och det är väl ett bevis så gott som något att den inte spridit sig någonstans utanför USA med någon större framgång, trots att vi är så genomamerikaniserade. Hela Sydamerika är frälsta av riktig fotboll och även i USA vinner MLS mark för varje år. Men det verkar finnas en traditionell ficka för den här reklamfinansierade hockeyskyddsrugbyn. Åtminstone änsålänge.
2022-02-14, 01:36
Medlem
SOFI-Stadium är en grym innomhusarena, kostade ca 5.5 miljarder dollar att bygga och ska vara invigningsarena vid OS om två år.
2022-02-14, 01:36
Medlem
Mclarengbgs avatar
Glöm Belichick-andan "Vi håller scoren till totalt under 20 poäng". Nu är hängslen och livrem av, just sling it!
2022-02-14, 01:37
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daija94
Första Super Bowlen. Verkar utveckla sig till en ganska ensidig match.
Med tanke på alla reklamavbrott så är det tråkigt att man inte får se de amerikanska Super Bowl reklamerna på Viaplay.
Är ju ganska utspridd match? Vi har tur då det blir bra med poäng osv, tror det var 2019 så låg det 3-0 efter halva matchen
2022-02-14, 01:39
Medlem
seranoskinkans avatar
Ahahaha satan skjötr han sönder polarens knä???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in