2022-02-14, 11:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Cooper Kupp MVP
2022-02-14, 13:45
Medlem
"An average professional football game lasts 3 hours and 12 minutes, but if you tally up the time when the ball is actually in play, the action amounts to a mere 11 minutes."
Utmärkt sätt att tillfredsställa och sälja varumärken till arbetarklassen
2022-02-14, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
"An average professional football game lasts 3 hours and 12 minutes, but if you tally up the time when the ball is actually in play, the action amounts to a mere 11 minutes."
Utmärkt sätt att tillfredsställa och sälja varumärken till arbetarklassen

Ungefär som med tennis tex. Lär finnas många andra a sporter mer snarlika tider.
2022-02-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Ungefär som med tennis tex. Lär finnas många andra a sporter mer snarlika tider.
Mkt färre spelare
2022-02-14, 14:55
Medlem
Tuff dag efter förlusten när man som jag hållit på Cincinnati sedan slutet av 80-talet då Boomer Esaiason och teamet fightades om Lombardi Trophy! Välspelad tät match och stort grattis till Rams som tog hem det här med sin forcerande & starka offensiv. Jag får hänga in min högglansiga Bengalsjacka i garderoben igen och hoppas de kan göra det otroliga igen och och nå Superbowl otippade. Kan Rams bli ”team of the decade?” Ja, de verkar ju ha både spelarmaterialet och de finansiella musklerna så varför inte? Grattis alla Ramssupporters därute!
2022-02-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Stackars du att du inte kan hitta nåt bättre.

Vadå bättre, dom visar det jag vill se, varför skulle jag titta på något annat bara för att inte du gillar Super Bowl ?
2022-02-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Hela den där sporten är meningslös skit, hur fan kan man tycka detta är intressant? Kollar fan hellre på färg som torkar

och vilken sport är intressant då?
2022-02-14, 16:46
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodandPlenty
och vilken sport är intressant då?

Motorsport.

Sport luktar bräsle, idrott luktar svett.
2022-02-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Motorsport.

Sport luktar bräsle, idrott luktar svett.

je det är ju klart.. är man en lönnfet slapptask så gillar man nog inte sport där man måste anstränga sig.
2022-02-14, 17:05
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodandPlenty
je det är ju klart.. är man en lönnfet slapptask så gillar man nog inte sport där man måste anstränga sig.

Haha menar du att racingförare är lönnfeta? Det är ju exakt det dom inte ska vara, tror du vikt och motorsport går hand i hand? Tokstolle
2022-02-14, 20:29
Moderator
impieteers avatar
Man kunde ju challenga pass interference under en säsong för några år sedan, (efter ett domartabbe i slutspelet) innan de kom på att det var en dålig idé. Jag tror det hade kommit tillbaka till nästa säsong om Bengals lyckats vinna, eftersom facemasken höll på att bli så avgörande. Men jag har inte läst något eftersnack så det kanske är helt bortglömt direkt.
2022-02-15, 14:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Mkt färre spelare
Curling...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem