• 1
  • 2
2022-02-13, 03:15
Medlem
coca13hugo12colas avatar
Svenska twitch streamern Nilslegend med 45000 följare rånad live
https://youtu.be/Jw2B_tm1bEI

--------------------
Länk till Twitch

https://www.twitch.tv/nilslegend

/Moderator
Senast redigerad av Carlbom 2022-02-16 kl. 08:44. Anledning: tillägg Länk
Citera
2022-02-15, 06:53
Medlem
Xallioss avatar
Luktar stageat. Nils är väl F-kändis pga. att han bland annat köpt bottar som tittar på honom? Skulle inte förvåna mig ett dugg.
Citera
2022-02-15, 08:20
Medlem
LoResas avatar
Är inte det där tramset fejkat är jag Kalle Anka. Rånar man den där tönten tar man väl ändå skärmen och datorn också..
Citera
2022-02-16, 08:09
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xallios
Luktar stageat. Nils är väl F-kändis pga. att han bland annat köpt bottar som tittar på honom? Skulle inte förvåna mig ett dugg.

Om han inte råkat ut för followbots är han unik, men viewerbots har han inte. Finns gratistjänster som synar sånt, men inte minst är det bara kolla antalet unika aktiva användare i chatten.

Att han peakar i tittare just nu beror på att flera trendande konton postar spektakulera klipp från hans streams på tiktok och youtube, varenda tonåring med twitchkonto följer Nils. Det är svårt se på honom mer än femton minuter utan att något underhållande sker.

Han skäller ut troll i chatten, skäller ut de han spelar med, kickar mods, gör folk till mod, blir hostad av de flesta stora streamers i landet, bränner tusen dollar på några minuter på cs:go-lådor, dricker råa ägg, berättar anekdoter, sjunger på vietnamesiska, nån kommer in och giftar 100 subs, han spelar kula med 500 tittare, dissar någon stor streamer som vill spela CS:GO med honom, reagerar på clips på sig själv, har ofta en infekterad beef med minst en annan veriferad streamer, hinkar shots så han nästan spyr och har galna drunkstreams - det är en jävla show och han bjuder på sig själv. Nästan dagliga giveaways från Hellcase gör förstås sitt till, vem vill inte ha en kniv.

Rånet var inte stageat. Han var märkbart skärrad och lågmäld i flera dagar efteråt, långt ifrån hans vanliga jag, och har börjat packa inför en flytt till månadsskiftet.
Citera
2022-05-02, 15:57
Medlem
alpinhoppets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xallios

har du slagit skallen eller, vadå stageat? han skulle inte tjäna någonting alls på det
Citera
2022-05-02, 16:56
Avstängd
moshans avatar
Vad stal de då?
Citera
2022-05-03, 10:04
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Vad stal de då?
2 jackor 1 av dom canada goose.
Citera
2022-05-03, 10:22
Medlem
Bret-Harts avatar
And the Oscar goes to....Fake så det skriker om det
Citera
2022-06-07, 20:08
Medlem
Faake
Citera
2022-12-25, 15:29
Medlem
Nån som känner/vet nåt om denna NilsLegend och ? Vad jobbar han med? Verkar skön och något udda
Citera
2022-12-25, 20:23
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Nån som känner/vet nåt om denna NilsLegend och ? Vad jobbar han med? Verkar skön och något udda
Han lever på sin stream.
Citera
2022-12-25, 20:45
Medlem
Videon är borttagen från youtube. Någon som har den?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in