Citat:
Ursprungligen postat av Suune
var det första som slog mig när jag såg homom asberger är en sorts autism de lever i sin bubbla super fokuserade i sitt ämne, har svårt med ögon kontakt , empati med mer ...
Tror också han har en släng av asperger.
Minns en rolig grej för några år sedan, då de pratade om värdetransportrån eller nått. Så hade rånarna slängt ut spanska ryttare eller fotanglar på vägen.
Hasse Aro frågade då Leif GW vad dessa fotanglar egentligen är för nått.
Leif GW: -Jaaa, hmmm, det är "metal-bitar" som man slänger ut, och en vass spets alltid hamnar uppåt, för att främst punktera däcken på bilar. Man tillverkar dem på bästa sätt av armeringsjärn, som man klipper ut kryss, böjer dem o eventuellt slipar spetsarna.
Hassa Aro: -Jajaja, nu behöver vi väl inte tipsa här i programmet om hur man gör dem.
Leif GW: -Nja, jag tror de flesta redan vet om det.