Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Men har han inte rätt i sak då? Hur många poliser finns det som arbetar lokalt och som faktiskt kan påverka situationen? Det finns inte många och de som finns verkar ogärna vilja lämna bilen. De verkar tycka att det är roligare att patrullera med bilen på cyckelbanor och gångstigar. Ja, jag har sett detta vid åtskilliga tillfällen.
Att GW blir sur är inte så konstigt. Han tycker att han har lösningen på polisens problem och när de sedan struntar i det han säger så har han väl all rätt att bli förbannad.
Jo han har givet rätt i den kritiken men han är inte unik om denna kritik.
I stort sätt alla poliser utanför tullarna har samma åsikt.
GW är osams med högre chefer och söker säkert stöd på gräsrotsnivå.
Återigen är tillsättningen av GW en gång i tiden högst märklig.
På vilka meriter då?
Att han på fyllan skvallrat ang Bordellhärvan..som var hemligtämplad info?
Nix det ligger en gris begraven här..