2009-12-16, 18:44
  #481
Medlem
kristibruds avatar
GW är så kung att skitprat om honom borde förbjudas i grundlagen.

Citera
2009-12-16, 20:02
  #482
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
GW är så kung att skitprat om honom borde förbjudas i grundlagen.

ligger något i det.

Man kan ju förstå att han inte umgås med sin gamle vapendragare Jan G längre.
Citera
2009-12-16, 20:09
  #483
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Svara på min fråga, jävla rövhål!
Ja, det är ändå en ickefråga som jag ser det. Leif GW måste man vara intelligent för att förstå. Som hoppsann skriver om ovanför, så tror de (idioterna) att de vet hur Leif GW tänker när han gör sina klockrena analyser. Att inte förstå dem är ungefär som att inte förstå hur man kan bli hungrig efter att man har ätit på McDonalds. Mänskligt, men korkat.

Citat:
GW är så kung att skitprat om honom borde förbjudas i grundlagen.
Ja, åtminstone så skulle det vara diagnosticerbart, så att vi kan medicinera bort skitsnackarna.
__________________
Senast redigerad av RockUlla 2009-12-16 kl. 20:20.
Citera
2009-12-16, 20:19
  #484
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockUlla
Ja, det är ändå en ickefråga som jag ser det. Leif GW måste man vara intelligent för att förstå. Som hoppsann skriver om ovanför, så tror de (idioterna) att de vet hur Leif GW tänker när han gör sina klockrena analyser. Att inte förstå dem är ungefär som att inte förstå hur man kan bli hungrig efter att man har ätit på McDonalds. Mänskligt, men korkat.

Då är jag dum i huvudet då för jag tycker precis som förra rikspolischefen är Professorn borde spolas ner i en toalett då han inte gör något skapandes grann i hans roll som professor vilket är det vi betalar honom för genom skattsedeln. Under hans tid på rikspolisstyrelsen har det hela tiden gått utför med brottsbekämpningen. Bra jobb? Up my ass
__________________
Senast redigerad av densistasovjet 2009-12-16 kl. 20:21.
Citera
2009-12-16, 20:22
  #485
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockUlla
Ja, det är ändå en ickefråga som jag ser det. Leif GW måste man vara intelligent för att förstå. Som hoppsann skriver om ovanför, så tror de (idioterna) att de vet hur Leif GW tänker när han gör sina klockrena analyser. Att inte förstå dem är ungefär som att inte förstå hur man kan bli hungrig efter att man har ätit på McDonalds. Mänskligt, men korkat.

Du är en icke-debattör, som jag ser saken. Ett orengjort rövhål, som slickar den förtidsdemente Leif ABCDEFGW:s smutsiga kängsulor. Det enda du eventuellt skulle duga till är som rörlig skottavla i samband med Leifs och KGB-Jannes vuxendagisbetonade drevjakter.

Min fråga är fortfarande obesvarad. Får lägga in den igen, ett par sidor framåt, när alla jävlar har glömt saken. INGEN läser mer än de senaste delarna av den här tråden.
Citera
2009-12-16, 20:26
  #486
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Du är en icke-debattör, som jag ser saken. Ett orengjort rövhål, som slickar den förtidsdemente Leif ABCDEFGW:s smutsiga kängsulor. Det enda du eventuellt skulle duga till är som rörlig skottavla i samband med Leifs och KGB-Jannes vuxendagisbetonade drevjakter.

Min fråga är fortfarande obesvarad. Får lägga in den igen, ett par sidor framåt, när alla jävlar har glömt saken. INGEN läser mer än de senaste delarna av den här tråden.
Det är tur för dig att vi har åsiktsfrihet i Sverige. Dina frågor var så dumt ställda att ingen i sin vildaste fantasi trodde att du menade allvar.

Citat:
Ursprungligen postat av densistasvojet
å är jag dum i huvudet då för jag tycker precis som förra rikspolischefen är Professorn borde spolas ner i en toalett då han inte gör något skapandes grann i hans roll som professor vilket är det vi betalar honom för genom skattsedeln. Under hans tid på rikspolisstyrelsen har det hela tiden gått utför med brottsbekämpningen. Bra jobb? Up my ass
Ja, du är dum i huvudet som tycker samma som en polischef.
Starkt jobbat.
Citera
2009-12-16, 20:32
  #487
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockUlla
Det är tur för dig att vi har åsiktsfrihet i Sverige. Dina frågor var så dumt ställda att ingen i sin vildaste fantasi trodde att du menade allvar.

Jag ställde i princip EN enkel fråga: har GW vunnit SvD:s årliga matematik- och fysiktävling, eller har han det inte? Hur svårt kan det vara, ska jag rita för att du ska förstå? Är du pårökt?

I övrigt var det lite bakgrund samt en hjälpfråga - om ingen någonsin har vunnit båda tävlingarna, ja, då var det uppenbart ljug och troligen också ljug rätt igenom. Den frågan är möjligen lättare att få svar på.
Citera
2009-12-17, 10:08
  #488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Du är en icke-debattör, som jag ser saken. Ett orengjort rövhål, som slickar den förtidsdemente Leif ABCDEFGW:s smutsiga kängsulor. Det enda du eventuellt skulle duga till är som rörlig skottavla i samband med Leifs och KGB-Jannes vuxendagisbetonade drevjakter.

Min fråga är fortfarande obesvarad. Får lägga in den igen, ett par sidor framåt, när alla jävlar har glömt saken. INGEN läser mer än de senaste delarna av den här tråden.


Seså, lugn och fin. Det är knappt att någon läser de senaste inläggen överhuvudtaget i en enda tråd..

För övrigt verkar G.W vara en trevlig prick. Jag skulle inte ha något emot att sitta ned och resonera med honom ett tag.

.
Citera
2009-12-17, 11:23
  #489
Medlem
Vann är knappast ordet

Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Jag ställde i princip EN enkel fråga: har GW vunnit SvD:s årliga matematik- och fysiktävling, eller har han det inte? Hur svårt kan det vara, ska jag rita för att du ska förstå? Är du pårökt?

I övrigt var det lite bakgrund samt en hjälpfråga - om ingen någonsin har vunnit båda tävlingarna, ja, då var det uppenbart ljug och troligen också ljug rätt igenom. Den frågan är möjligen lättare att få svar på.

En av mina gamla släktingar som var med på något sätt i den här tävlingen säger att det är en halvsanning. GW var med i Vem som vet mest 1962/63. Han tävlade för Norra Latin men de vann inte. Tror att hans lag åkte ut i någon kvartsfinal. http://www.zenker.se/Liber/Liber_1962/liber_1962.htm
Vann gjorde en skola i Kristinehamn och tvåa kom Gubbängen. http://www.zenker.se/Liber/Liber_1963/liber_1963.htm
Citera
2009-12-17, 11:30
  #490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinz_eugen
Kommisarie Bäckström måste vara den roligaste karaktären någonsin i en svensk roman. Jag älskar Leif GW Persson, han är jävligt rolig.


Bäckström är ju UNDERBAR! så jävla politiskt inkorrekt med massa sköna tankar och ideer. ( jag vet att han är påhittad) men shit vad han kan leverera!
älskar när han skär imellan och pajjar en hel utredning!
Citera
2009-12-17, 12:00
  #491
Medlem
kristibruds avatar
Jag gillar inte Bäckström så mycket. Ser GW framför mig i den karaktären och tror faktiskt att han (GW) driver lite med sig själv i rollen som Bäckström...
Citera
2009-12-17, 12:03
  #492
Medlem
kanske det är så. man måste dock ta Bäckström med en stor portion humor och lite distans, annars blir man ju förbannad.
favorit stycket är nog när Bäckis tagit en riksdagsman som gisslan och insatsstyrkan stormar rummet. jag satt på tåget när jag läste det, garvade högt så hela vagnen titta på mig. hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in