2018-03-13, 20:49
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Inte idag. Du hittar det här: https://www.svtplay.se/veckans-brott
(VB kanske är förlängt med avtackning??)

Dvs. rosenbuketter, chokladaskar och "tack å hej, leverpastej"?
Tack!

Edit: Vänta, vänta. Jag får inte alls upp det nya avsnittet? Står att det ska börja 21.
Senast redigerad av AA-suited 2018-03-13 kl. 20:53.
Citera
2018-03-13, 22:08
Medlem
AA-suiteds avatar
Vad är GWs present till Camilla som var för stor för att transportera till studion?
Citera
2018-03-14, 09:52
Medlem
Leif GW presenterades idag som ny TV4-medarbetare i ett nytt, vidareutvecklat "veckans brott"
Citera
2018-03-14, 10:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Leif GW presenterades idag som ny TV4-medarbetare i ett nytt, vidareutvecklat "veckans brott"

Gott för han. Då var det hans eget beslut att lämna Nordkorea SVT

Återstår att se om han vill ha Camilla med sig.

Citat:
Leif GW Persson, 73, går till konkurrenten.

Efter 16 säsonger med ”Veckans brott” på SVT går kriminalprofessorn från SVT till TV4.

– Häromdagen fyllde jag 73 år. Då slog det mig plötsligt att jag borde börja planera för min framtid. Jag kom då fram till att framtiden finns på TV4. Min förhoppning är att kunna göra riktigt bra tv, säger han i ett pressmeddelande.

GW kommer att göra ett nytt kriminalprogram.

Leif GW Persson kommer också att fortsätta göra kriminalmagasinet ”GW:s mord” och en tredje säsong har premiär 20 mars. Leif GW Persson kommer även att medverka i Nyhetsmorgon regelbundet.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/jPpeg9/leif-gw-persson-gar-till-tv4
Citera
2018-03-14, 12:41
Medlem
Ärlige Harrys avatar
Man får väl anta att TV4 bjöd över SvT rejält. De behöver ju nya dragplåster efter Timell och gubben är inte dummare än att han säljer sig till högstbjudande. Skrattar högt åt konspirationsteorierna om att han skulle ha tvingats bort från SvT av politiska skäl.
Citera
2018-03-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ärlige Harry
Man får väl anta att TV4 bjöd över SvT rejält. De behöver ju nya dragplåster efter Timell och gubben är inte dummare än att han säljer sig till högstbjudande. Skrattar högt åt konspirationsteorierna om att han skulle ha tvingats bort från SvT av politiska skäl.
Ja, de teorierna låter långsökta. Synd att han lämnar SVT! Slår TV4 ur alla aspekter plus att man slipper den störande reklamen.
Citera
2018-03-14, 15:36
Medlem
Citat:
Leif GW Persson kommer också att fortsätta göra kriminalmagasinet ”GW:s mord” och en tredje säsong har premiär 20 mars. Leif GW Persson kommer även att medverka i Nyhetsmorgon regelbundet.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...n-gar-till-tv4
Det där låter ju nästan som att petar Hasse Aro åt sidan. För visst har väl han "Krimkvarten" (eller vad det heter) i Nyhetsmorgon? Jag har aldrig möjlighet att se det programmet, men visst har väl Aro varit där på sistone?
Citera
2018-03-15, 11:04
Medlem
Slottsherres avatar
Lite besviken på GW att han lät sig köpas över till skitkanalen TV4.
Har han inte nog med pengar. Aldrig i livet att dom kommer att kunna göra något lika bra och charmigt som Veckans Brott.
Ta bara den misslyckade serien GW:s brott, eller vad den heter. Gick ju fan inte att titta på.
Citera
2018-03-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Lite besviken på GW att han lät sig köpas över till skitkanalen TV4.
Har han inte nog med pengar. Aldrig i livet att dom kommer att kunna göra något lika bra och charmigt som Veckans Brott.
Ta bara den misslyckade serien GW:s brott, eller vad den heter. Gick ju fan inte att titta på.
Jag är mycket besviken av samma skäl!
Citera
2018-03-16, 12:20
Medlem
Klockrent av GW tidigare i veckan när han besökte Nyhetsmorgon. Efter att dom välkomnar honom till TV4-familjen så replikerar han med att de flesta brott är familjerelaterade
Citera
2018-03-16, 18:52
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ja, de teorierna låter långsökta. Synd att han lämnar SVT! Slår TV4 ur alla aspekter plus att man slipper den störande reklamen.

Veckans brott hade ju bara vart omkring 40 minuter effektiv programtid på tv4 med alla reklamavbrott. Om det hade gått 21-22.
Citera
2018-03-16, 20:33
Medlem
sebertos avatar
Fan alltså trodde fettsäcken skulle i pension. Lät ju så sista avsnittet och nu väljer han mammon, för något annat skäl finns ju inte, oavsett vad man tycker om svt. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in