Citat:
Ursprungligen postat av
Pingubengt
Innan man tillskriver denne Forsberg sanningsvittnes status måste man nog titta på hans bakgrund.
Aftonbladet , SVT och en drös kommunistrelaterade skrifter är hans arv. Därimellan böcker som analyserar kändisar, fenomen och dravel. En lycksökare och murvel av lägsta sort.
Nej jag tillskriver inte alls denne ForSsberg någon betydelse som varande ett sanningsvittne.
Jag kom med en upplysning och lade ut ett citat ur boken, citatet stod i artikeln om gubben.
Jag gillar också GW Persson, och han är genialisk mellan skrovmålen som postaren "Korrelationsteori" skrev.
Ser på GW P:s storhet lite som när man går och fiskar, ibland får man inget just, någon liten abborre kanske, men ibland vid sällsynta tillfällen kan man förundras när en öring fastnar på draget i en sjö som beaktas som öringsfri.
God Jul GW Persson, rödkål lär vara bra för att minimera skadeverkningarna från den feta julmaten, så ät lite rödkål vi vill ha dej kvar