2022-02-11, 23:27
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Är det bara i storstan Stockholm som det är så här unga svenska killar klär sig eller har det spritt sig till resten av landet?

Oklart hur tjejer klär sig, jag vill ogärna tro att jag bara spanar in unga svenska killar, men jag tror killarna är mer för att klä sig precis likadant.

Det verkar som tighta jeans är helt ute i alla fall, dagens trendjeans är stora utan att vara baggy.
Snaggen är helt ute, istället är det en riktigt comeback för mittbenan, det trodde man ju inte eller?
Vet inte riktigt vad som gäller till sommaren då man ska slopa täckjackan men gissar att collegetröjan kan bli grejen.

Ja de ser ut sådär överallt numera, typ sedan ett år tillbaka ungefär. Fruktansvärt goofy för oss som kopplar ihop det med 80-tal
Citera
2022-02-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Mycket möjligt här i söder tycker jag vi härmar danskarna eller rättare sagt övriga europa ni i Stockholm har alltid varit feminina.

Man får vrida tillbaka klockan 1 år för varje timme man åker utanför Stockholm. Vänta till 2028 så ser ni nog likadana ut. Och nej, skåningar ser sällan ut som Köpenhamnare gör eftersom att de åtminstone har ett uns av påverkan på världens mode.
Citera
2022-05-22, 21:49
Medlem
frekkinheads avatar
Det var någon märklig trend som startades år 2020. Kände inte igen mig när jag började se det
Första gången jag faktiskt kände att jag inte "hängde med" i stil haha

Själv minns jag när jag var i den åldern och Boi-frisyren var populär. Vi har alla varit där! Jag sade till mig själv att jag aldrig kommer börja klä mig med vida jeans och ha mittbena. Men lik förbannat efter två år ser jag nästan exakt likadan ut.
"We LIVE IN A SOCIETY..!"
Citera
2022-06-24, 13:42
Medlem
JointFimps avatar
Det är bara svenska rikemansbarn eller wannabe rikemansbarn som bor typ i Danderyd och Täby som har mittbena.
Har alltid sagt att rika människor är gay.
Citera
2022-06-24, 13:48
Medlem
det konstiga är väl att alla klär sig likadant.
Citera
2022-06-26, 15:47
Medlem
Adelsdams avatar
Jag har också märkt att 90-talsstilen har kommit tillbaka hos en del. Mittbena har man inte sett på ca 20 år men nu springer en och annan tonåring omkring med det.
Citera
2022-06-26, 20:23
Medlem
Ja, räkna mittbenor på drottninggatan eller på tuben har blivit lite av en sak.
Drar åt sig tjejerna också, fast vi pratar om tonårsgrabbar 14-19. Undrar inte om trenden kommer från typ benjamin inrgosso eller nåt.
Citera
2022-06-26, 20:29
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Kan någon lägga ut bilder på dessa?
Exakt, jag vill också se detta fenomen. Var hyfsat ung i det tidspannet men kommer inte ihåg att det såg ut som beskrivet.
Citera
2022-06-26, 20:37
Medlem
...Och mest ute är väl en gubbig tatuering......
Citera
2022-06-29, 18:36
Medlem
På 90-talet kallade vi det för McDonaldsfrisyr, för luggen bildade ett McDonalds-M.
Citera
2022-06-29, 20:20
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Är de hockeyfrillan som gjort comeback? Eller handlar det om någon Emo variant?
Citera
2022-06-29, 23:00
Medlem
GretelThronbergs avatar
Riktigt snygg stil!
Ser bokstavligen dagligen jättesnygga, söta killar som klär sig så med mittbena.
Verkar som att generna är som bäst just i Stockholm. På högstadieskolan jag jobbar så är bokstavligen hälften av killarna trendkänsliga, klär sig snyggt och är snygga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in