Citat:
Ursprungligen postat av
Nordiad
Nu är den respons ni erhöll vid kontakten med er värd inte något ni bör använda som underlag för att m.e.m. dumförklara de som här framfört sina åsikter kring dessa hantverkares göromål. Det är alltid lättare att avgöra på plats om hur det gått till och hur lätt/svårt det varit att identifiera ert glasbord, eller om det nu tydligen var en TV-mottagare.
Trådens skribenter lär äga intresse i att ni återkopplar framöver hur slutliga lösningen blev!
Aha nu nör det är fastställt stt det var en tv så ändrar man sig om sina åsikter. Men innan hyresvärdens respons så var det solklart ett soffbord och nu så säger du att det är lättare att veta om man är på plats. Varför skrev du inte ett sådant svar innan?
Ex: svårt att avgöra men man måste vara på plats för att se exakt, bilden är inte så tydlig.
Men istället så svarade 90% : haha det ser ut som ett soffbord. Det är ditt fel. Vem lägger en tv sådär. Du får själv stå för kostnaderna. Hur dum kan man vara etc...sluta lek smart nu.
Slutgiltiga lösningen? Läste du inte vad jag skrev? Målaren borta, en ny kommer från en annan firma. Min tv ska ersättas antigen sjölvrisk via mitt försäkringsbolag eller så kommer hyresvärden att bekosta detta om det inte går med hemförsäkringen. Det fanns ingen diskussion om annat. Var jag otydlig??