2022-02-07, 11:32
Medlem
Jag kan väl börja med benso.

Har träffat många genom åren som tror de ska få någon lyckoboost av benso, att xanor "is the shit" och kommer ge en ett otroligt skönt rus.
Fast lider man inte av brutal dödsångest så kommer bara benso göra en mestadels trött, seg och halvt efterbliven (speciellt om man tar för mycket). Benso är inget man knarkar på.

Finns det några droger som ni tycker är överskattade eller inte är så "roliga" som folk tror/ryktena säger?
Senast redigerad av Ballongmannen2 2022-02-07 kl. 11:37.
Citera
2022-02-07, 11:36
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Håller med om benzo som kallas för lyckopiller, kände ingen lycka utan bara fick en black out.
Citera
2022-02-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Håller med om benzo som kallas för lyckopiller, kände ingen lycka utan bara fick en black out.

Ja det är ingen lycka i dem såvida man som sagt inte lider av extremt svår ångest.
Citera
2022-02-07, 11:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
Ja det är ingen lycka i dem såvida man som sagt inte lider av extremt svår ångest.
Precis tar det bara vid ångest eller lindra en AT.
Citera
2022-02-07, 11:41
Medlem
Citat:

Har träffat många genom åren som tror de ska få någon lyckoboost av benso, att xanor "is the shit" och kommer ge en ett otroligt skönt rus.
Fast lider man inte av brutal dödsångest så kommer bara benso göra en mestadels trött, seg och halvt efterbliven (speciellt om man tar för mycket). Benso är inget man knarkar på.

Finns det några droger som ni tycker är överskattade eller inte är så "roliga" som folk tror/ryktena säger?

Alla förrutom kanske E och svamp. Men man blir lätt trött på dom. Tar inga illegala droger, inte för att det är olagligt utan för att alkohol är överlägset anser jag.
Citera
2022-02-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Alla förrutom kanske E och svamp. Men man blir lätt trött på dom. Tar inga illegala droger, inte för att det är olagligt utan för att alkohol är överlägset anser jag.

Vilka menar du då mer exakt är "överskattade"?
Citera
2022-02-07, 11:49
Medlem
knark-kungens avatar
lsd.
Citera
2022-02-07, 11:51
Medlem
Kajahs avatar
Citat:

Stämmer in med benzo. Relativt värdelöst och väldigt beroendeframkallande, och ett helvete att lägga av med.
Citera
2022-02-07, 11:54
Medlem
flashbackkalles avatar
Ladd. Det är inte som på film att man springer runt och blir hypead, helt klart den mest överskattade drogen. Sen har vi tjoets hemska hemska AT som fan inte ens är värd en nyckel, åt helvete med den skiten!
Citera
2022-02-07, 11:55
Medlem
Jag tycker haschets förträfflighet är otroligt överskattad. Jag minns när jag var 18 och rökte på första gången. ”Jahopp” sa jag. ”Ähh det är en vanegrej. Man måste göra det många gånger innan det blir riktigt härligt!”
Så jag gjorde om det, fler än 10ggr men färre än 20. Totalt antiklimax. En enda gång upplevde jag ett riktigt rus som jag bestämt kunde säga var ett rus. Det var som en våg av avslappning svepte genom kroppen, uppifrån och ned. Men det var över på två sekunder. Sen var allt som vanligt igen.
Citera
2022-02-07, 11:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det är för att det är SSRI som kallas för lyckopiller. Den som kallar benso för det har missuppfattat något.

Jag vill sätta heroin på den listan. Det är för all del trevligt, men inte så mycket mer.
Citera
2022-02-07, 12:06
Medlem
Zigarettens avatar
MDMA tyckte jag var väldigt överskattat, men alla reagerar ju olika på droger så det kan ju vara därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in