Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Jag har aldrig förstått varför man börjar äta ute när lönen ökar. Då har man ju i praktiken inte fått högre lön.
Det kan man ju säga om precis allt man köper då när lönen blir högre, tex ett bättre boende, finare kläder osv
Tycker man att utemat höjer ens livskvalitet är det väl inget konstigt med att man vid ökade inkomster gör det oftare.