Tack för all input!

Ja, det är alltså mäklaren som föreslår att vi väntar lite framåt april / maj. Givetvis i syfte att det ska bli ett högre pris på kåken då istället för nu; vilket både vi och mäklaren är intresserade av. Så det blir som vi planerat. Nu ska vi bara träffas en gång till tillsammans med stylisten och gå in lite mer i detalj vad som behöver göras. Det var bara jag som slogs av tanken:
"Tänk om "räntan rusar" eller "Putin intar Gotland" och det blir ett svalt intresse för husaffärer i landet redan i vår?... Ska man kasta ut det på Hemnet direkt?! Måsta ta detta med proffsen på Flashback och få en samlad bedömning av läget."
Och skulle inte det berömda vårfloret nere vid bäcken med kungsängsliljor, vitsippor, vårlök, gulsippor och svalört inte var i tid så kan jag komplettera med några vackra foton på just det. Trädgården i övrigt kommer nog vara rätt... brun. Annars får vi förlita oss på att det är en lagom liten åretruntvilla som borde attrahera en något äldre målgrupp med utflugna barn. Eller i vart fall en målgrupp som vill ha lättskött, utan renoveringsbehov, vinterbonat relativt nybyggt 350 m från stranden strax norr om Varberg. Jag hoppas det bör kunna bli en hyfsat kapitalstark grupp besökare på visningen.
Varför vi säljer? Vi hinner inte vara där längre.
Än en gång, tack för engagemanget, jag är lite lugnare nu.
Däremot är en större kåk, mer centralt, i en större stad föremål för försäljning om ca 2 år. Hur är läget DÅ är frågan?!