Citat:
Ursprungligen postat av
kaReri182
Jag har rest relativt mycket med flyg genom åren och varje gång bävar jag för vilka passagerare jag skall få runt omkring mig i kabinen. Att flyga med vanligt flyg och släpa med sig småbarn är inget annat än ett tecken på egoism och nonchalans mot sina medmänniskor. Hur många gånger har man inte tvingats lyssna på gapande ungar i timmar eller haft nån snorunge som sparkar en i ryggen genom halva resan. Jag har provat att säga till föräldrarna några ggr men insett att det är verkningslöst. Har man inte förstånd att hålla ungarna borta från planen har man inte heller förmågan att förstå de olägenheter de ställer till med för andra.
Ser att några i tråden tycker att man skall stå ut med situationen och betala dyrare för att slippa ungar på planet. Det borde ju vara precis tvärt om. Skall man ha med sig småungar skall man hänvisas till speciella flighter till dubbla priser.
Den enda egoisten här är du. Självklart skriker ungar ibland. Det spelar väl ingen roll om de sitter i en bil, buss eller i ett tåg?!
Om du är känslig och vill att alla ska anpassa sig efter dig så borde du hålla dig hemma, för reser man med offentliga transporter så miste man räkna med lite ljud.
Sen vill du att andra ska betala mer för att du har problem med ljud i offentliga transporter?! Hur fan tror du flygindustrin fungerar egentligen? Det är inget jävla spa för sånna som du.
Chartra ett privatjet nästa gång din jävla egoist!